Tryghedsscanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Rødhætte

Overvejer virkelig om det ikke er værd at investere i ? Kan ikke tænke på andet end vindæg, spontan abort og graviditet uden for livmoderen. Ved godt man ikke kan sikre sig for spontan abort, men de 2 andre kan man vel udelukke ved en tidlig scanning?

Har I nogle erfaringer?

Er jeg bare et nervøs vrag der skal tage mig sammen eller?

Har virkelig brug for at høre jeres mening!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

CamillaSoefelt

Rødhætte skriver:

Overvejer virkelig om det ikke er værd at investere i ? Kan ikke tænke på andet end vindæg, spontan abort og graviditet uden for livmoderen. Ved godt man ikke kan sikre sig for spontan abort, men de 2 andre kan man vel udelukke ved en tidlig scanning?

Har I nogle erfaringer?

Kram

Hej.

Jeg kan sagtens følge dig, ved jo ikke hvor langt du er henne ? Men jeg fik selv en trygheds scanning ved min gynækolg da jeg var i uge 6 eller 7 mener jeg det var. Men det var fordi jeg 4mdr forinde havde haft en spontan abort.. >SÅ snakkede med min læge omkring trygheds scanning og det synes han var forståeligt og jeg fik derfor henvisning til min gyn hvor vi heldigvis kunne konstatere alt var fint.. Tror jeg var der omkring 4 gange indtil jeg var 3mdr henne...

Knus

Anmeld

22. august 2010

Kløver

Rødhætte skriver:

Har I nogle erfaringer?

Kram

Kan klart anbefale det

Jeg fik af min gynækolog, gratis scanning i uge 6+0 og uge 7+0, valgte selv at få en tryghedsscanning i uge 9+0 og det var super....

Min mor (kommende mormor) og kæreste (far) var med, vi gav 800 og fik en super scanning, billeder og dvd med scanningen med hjem, og det gav en kæmpe ro. Kan helt klart anbefale det, hvis man føler behovet for det

nu kan jeg ikke se hvor du er fra, men er du fra fredericia/ Odense området, kan jeg klart anbefale jordemoder.dk de scanner både i deres klinik i Fredericia og i Odense, og de er super søde, vi skal ind til dem igen når jeg er 16+0 og ser allerede meget frem til det

Anmeld

22. august 2010

Rødhætte

Tak for de søde svar! Jeg er 7+3 ifølge lægen, men tror nu nærmere jeg er 6+3(har nemlig en meget lang cyklus). Tror jeg prøver at ringe til et privat hospital som ligger i nærheden. Jeg har spurgt min egen læge, men hun mener ikke der er nogen grund til at få det gjort.

Jeg havde virkelig ikke regnet med, at en graviditet ville overtage mine tanker på denne måde!

Jeg er begyndt at få mega kvalme og synes ikke de negative tanker hjælper!

Undskyld jeg er så negativ - har vist bare en dårlig dag  

Anmeld

22. august 2010

Hvem?

Rødhætte skriver:

Tak for de søde svar! Jeg er 7+3 ifølge lægen, men tror nu nærmere jeg er 6+3(har nemlig en meget lang cyklus). Tror jeg prøver at ringe til et privat hospital som ligger i nærheden. Jeg har spurgt min egen læge, men hun mener ikke der er nogen grund til at få det gjort.

Jeg havde virkelig ikke regnet med, at en graviditet ville overtage mine tanker på denne måde!

Jeg er begyndt at få mega kvalme og synes ikke de negative tanker hjælper!

Undskyld jeg er så negativ - har vist bare en dårlig dag  

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne af, men kan anbefale Gaia Graviditetsklinik i Hobro, men hvis du kun er i 7. uge, er det altså ikke meget de kan fortælle dig, desværre

Anmeld

22. august 2010

mor_sabina

Rødhætte skriver:

Har I nogle erfaringer?

Kram

Jeg købte en scanning, fordi jeg ikke kunne vente med at se kønnet. Der var en pakkeløsning på klinikken i hobro hvor man kunne få en 3d scanning + en tryghedsscanning for samme pris som en 3d scanning.

Og så er der rabat som studerende.

Men kan sagtens forstå du er nervøs, jeg troede længe maven i virkeligheden var tom, indtil jeg så baby på skærmen til nf scanningen. Så jeg ville bestemt investere hvis du kan få ro i sindet.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.