"Sådan er mødre"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. august 2010

L.J.L

Hvilket fantastisk program Har først lige fundet ud af det eksisterede, og sidder nu og har total maraton på computeren, imens lillemanden sover, hvilken dejlig søndag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

TbCp

linselouise skriver:

Hvilket fantastisk program Har først lige fundet ud af det eksisterede, og sidder nu og har total maraton på computeren, imens lillemanden sover, hvilken dejlig søndag!

Hvor kan man se det henne? Youtube eller?

Anmeld

22. august 2010

L.J.L

TbCp skriver:

Hvor kan man se det henne? Youtube eller?

Du kan se alle afsnittene på dr2's hjemmeside, her:

http://www.dr.dk/DR2/S/S%C3%A5dan+er+m%C3%B8dre/

-Så får man da noget for licenspengene

Anmeld

22. august 2010

TbCp

linselouise skriver:

Du kan se alle afsnittene på dr2's hjemmeside, her:

http://www.dr.dk/DR2/S/S%C3%A5dan+er+m%C3%B8dre/

-Så får man da noget for licenspengene

Heh ja

Gemmer lige linket for det vil jeg da gerne se..... men har vist desværre lige lidt rengøring, istandsættelse af badeværelse, indkøb m.v. der kommer først

Anmeld

22. august 2010

L.J.L

TbCp skriver:

Heh ja

Gemmer lige linket for det vil jeg da gerne se..... men har vist desværre lige lidt rengøring, istandsættelse af badeværelse, indkøb m.v. der kommer først

det er også liiige vejret til rengøring, her i københavn pisser det ned og manden og drengen er fanget nede i porten haha

Anmeld

22. august 2010

gruener

Hej

De har før "sådan er mødre" også sendt "sådan er fædre". Den må i altså også se.. Det er virkelig et sjovt program. De er også på DR´s hjemmeside..

Hilsen Sara

Anmeld

22. august 2010

Valle81

Det er de fedeste programmer:0) Jeg har set sådan er mødre før  - det er et gammelt program - men sådan er fædre så jeg  - hold kæft hvor er det fedt at høre mænd og deres tanker om det hele:0)

Vi kvinder er som gravide og nybagte mødre seriøst monstre på to ben:0)

Og sådan er mødre - fedt at se kendte kvinder der siger AMNING det er sku noget opreklameret lort - og jeg stod der og råbte hold kæft til min 2 mdr gamle barn:0)

Mega fedt:0)

Så er man sku ikke Palle alene i verdenen:0)

Anmeld

22. august 2010

L.J.L

gruener skriver:

Hej

De har før "sådan er mødre" også sendt "sådan er fædre". Den må i altså også se.. Det er virkelig et sjovt program. De er også på DR´s hjemmeside..

Hilsen Sara

jep sådan er fædre står også næst på programmet her

Anmeld

22. august 2010

L.J.L

Valle81 skriver:

Det er de fedeste programmer:0) Jeg har set sådan er mødre før  - det er et gammelt program - men sådan er fædre så jeg  - hold kæft hvor er det fedt at høre mænd og deres tanker om det hele:0)

Vi kvinder er som gravide og nybagte mødre seriøst monstre på to ben:0)

Og sådan er mødre - fedt at se kendte kvinder der siger AMNING det er sku noget opreklameret lort - og jeg stod der og råbte hold kæft til min 2 mdr gamle barn:0)

Mega fedt:0)

Så er man sku ikke Palle alene i verdenen:0)

ja jeg synes det er super fedt at høre andre kvinder erkende hvor hårdt det egentlig er og så er der bare så mange ting man kan nikke genkendende til

Anmeld

22. august 2010

gruener

linselouise skriver:

jep sådan er fædre står også næst på programmet her

Jeg er i gang med at læse en bog der hedder "hvor lagde jeg barnet"  Det er simpelthen en vinder.. Den fortæller om det at blive mor ud fra forfatterrens synsvinkel... Uden omsvøb  Den er hylende morsom og er simpelthen så godt skrevet. Kæresten og jeg læser højt for hinanden og har bare slugt den råt.. Den er virkelig god.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.