er i uge 27 nu. Begyndte at mærke liv da jeg var i ige 17, men det var bare en form for tyngde i underlivet, som jeg senere har fundet ud af, er den lille der vender og drejer sig. Nu hvor jeg er en del længere henne, er det blev MEGET mere ubehageligt når han vender sig fordi han er så stor
ISÆR når han ligger sig på tværs, så buler det ud på maven så man kan se det.
De første reele spark begyndte jeg at mærke omkring uge 20, de startede som små poke på indersiden, omkring uge 23 fik jeg et ORDENTLIGT chock da jeg skulle til at sove, fra den uge af og fremefter sparkede han pludseligt VOLDSOMT igennem, hver dag, hårdt, nogle gange belastende da man ikke kan koncentrerer sig om andet. 
Men spark og drejninger er begyndt at blive dagligdagskost. Nogle dage mærker man mere end andre, og man vender sig ret hurtigt til følelsen, så går der nogle gange nogle timer man ikke mærker noget, er man meget fristet til at poke lidt til maven for at få liv i den lille, og kan gå hen og blive nervøs.
Men vågner som regel op til min lille Silas der tumler rundt derinde, og det er en SUPER start på dagen 
Anmeld