Det dersens tigerspring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. august 2010

FrkT

Ja jeg er bare nysgerrig, men har nu læst flere af jer skrive om tigerspring. Og må indrømme jeg ikke ANER hvad det er og faktisk aldrig har hørt om det før (kun herinde), så hvad er det da for noget?? Nogen der kan forklare mig det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

dorthemus

Du kan læse mere om det her:

http://fantasium.dk/tigerspring.htm

Min datter har netop overstået sit tredje (12 uger) og bogen er en kæmpe hjælp til, at man glædes over deres udviklingsspring i stedet for at rive hårene ud af hovedet af frustration. Hver gang et tigerspring er veloverstået kan hun noget nyt og spændende...lige nu afprøves stemmen og hun "snakker" på livet løs og laver spruttelyde - knap så lækkert

Det kan være hårdt for alle parter mens det står på, men bagefter er det en lykke

Anmeld

22. august 2010

FrkT

dorthemus skriver:

Du kan læse mere om det her:

http://fantasium.dk/tigerspring.htm

Min datter har netop overstået sit tredje (12 uger) og bogen er en kæmpe hjælp til, at man glædes over deres udviklingsspring i stedet for at rive hårene ud af hovedet af frustration. Hver gang et tigerspring er veloverstået kan hun noget nyt og spændende...lige nu afprøves stemmen og hun "snakker" på livet løs og laver spruttelyde - knap så lækkert

Det kan være hårdt for alle parter mens det står på, men bagefter er det en lykke

Arhhh okay  Så har jeg en idé om hvad I mener når I skriver tigerspring  Tak, Dorthe

Anmeld

22. august 2010

dorthemus

FrkT skriver:

Arhhh okay  Så har jeg en idé om hvad I mener når I skriver tigerspring  Tak, Dorthe

Velbekomme  Jeg fattede heller ikke en meter selv når folk herinde skrev om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.