surt opstød... !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. august 2010

vingummibamse

ja jeg sidder så her med en brændvarm Noah...

Noah har 40 i feber, men vagtlægen har lukket.. jeg er seriøst i Chok... vi beklager men vi har ikke åben igen før kl 01.00

sidder så her med en dreng der har meget høj febber der er kommet pludseligt og har har tendens til febberkramper... men de har sørme ikke mulighed for at se har før kl 01.30

så ja til næste valg skal jeg ha fundet ud af hvilke politiker der vil gi os vagtlægen tilbage om natten... for de har min stemme..

øv hvor er jeg bare vred syntes simpelthen ikke det kan passe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

4kløver

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor. men ring på skadestuen.. det ville jeg ha gjort..

Anmeld

22. august 2010

vingummibamse

4kløver skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor. men ring på skadestuen.. det ville jeg ha gjort..

jeg bor i Esbjerg...

og har jeg prøvet de vil ikke se os før /eller hvis han ender i kramper, da det ind til der ikke er noget akut de vil tage sig af...

Anmeld

22. august 2010

4kløver

sikke noget lort.  syndes også at det er underligt at lægen har lukket..  var også blevet tosset..

Anmeld

22. august 2010

N&J

Jeg bor også i esbjerg, og har aldrig oplevet at vægtlægen havde lukket, jeg ville også ringe til skadestuen, eller simpelthen ringe 112, og så sige at du ikke ved hvad du skal gøre, men venindes kæreste er falckredder og siger de ofte får opkald fra "hysteriske" mødre, men at de gerne tager turen, heller en gang for meget end en for lidt.. 

Anmeld

22. august 2010

A.

synes at du burde ringe til skadestue og snakke med dem dog ikke ringe 112

Anmeld

22. august 2010

birthee

Det har en af mine veninder også oplevet, lige nøjagtig med vagtlægen i Esbjerg. Hendes datter led på det tidspunkt af allergi, og havde pludselig meget svært ved at trække vejret - hun måtte da bare vente til de åbnede igen, fik hun at vide da hun så var så fræk at ringe til en vagtlæge for en anden region... I mellemtiden gik det så værere, så det endte med de ringede 112, og blev indlagt på sygehuset i esbjerg til observation... Idag har de en åben indlæggelse, til hvis hun får vejrtrækningsproblemer igen... På daværende tidspunkt havde min veninde ikke overskud til at klage, men det var der så en anden der gjorde på hendes vegne... Det gav en irettesættelse af den pågældende læge, samt en undskyldning pr. brev til min veninde...

Anmeld

22. august 2010

vingummibamse

vil ikke ringe 112 på grund af feber...

jo hvis han var gået i kramper.. men det gjor han heldigvis ikke...

vi kom ind til lægevagten kl 01.00

og ja jeg må ærlig indrømme at jeg (en masse bande ord) syntes det er for dårligt...

og vil lige sige at læge vagten altså har haft lukket mellem kl 23 og  kl 01 lige siden Lars lykke Rasmussen blev statsminister...

Anmeld

22. august 2010

Kløver

vingummibamse skriver:

vil ikke ringe 112 på grund af feber...

jo hvis han var gået i kramper.. men det gjor han heldigvis ikke...

vi kom ind til lægevagten kl 01.00

og ja jeg må ærlig indrømme at jeg (en masse bande ord) syntes det er for dårligt...

og vil lige sige at læge vagten altså har haft lukket mellem kl 23 og  kl 01 lige siden Lars lykke Rasmussen blev statsminister...

Godt i kom til, og synes heller ik det kan passe der bliver lukket, måske det er lidt samme princip som har her i fredericia/middelfart området, der har vi en vagtlæge, på bestemte tider af døgnet, men når han ikke er der, skal vi ringe til middelfart sygehus hvor de har en skadestue som har åbent, men den er ikke åbent hele døgnet, men så bliver man henvist til kolding (så vidt jeg ved deler fredericia og middelfart og lægevagt tjansen i området)

Jeg tror nu ikke det har noget at gøre med statsministeren, men mere at der genrelt skulle spares, uanset hvad, er det meget underligt i ikke kunne blive henvist til en nærtliggende vagtlæge som havde åbent det pågældende tidspunkt Men ja det er sgu efterhånden blevet svært at blive syg udenfor de normale åbningstider

håber det går bedre med lille noah

Anmeld

22. august 2010

Tulle28

Tror nu ikke det har så meget med statsministeren at gøre - men du kan jo skrive et brev til ham.

Er der ikke en privat lægevagt i Esbjerg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.