Søger sanger/inde til bryllup????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.292 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. august 2010

Livas mor

Kære alle

Håber i kan hjælpe mig eller kender en som kender en.

Vi er i den heldige situation at vi skal giftes d- 28 maj 2011 i nordsjælland. Vi ahr besluttet af vres sang "Halleluja" af Leonard Cohen skal synges i kirken, men nu mangler vi bare en super dygtig mand/dame (ekstra bonus hvis vedkommende har en der kan eller selv magter at spille guitar til) der kan synge for os..

Er der nogen der kan hjælpe??

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

slettet_7530

Livas mor skriver:

Kære alle

Vi er i den heldige situation at vi skal giftes d- 28 maj 2011 i nordsjælland. Vi ahr besluttet af vres sang "Halleluja" af Leonard Cohen skal synges i kirken, men nu mangler vi bare en super dygtig mand/dame (ekstra bonus hvis vedkommende har en der kan eller selv magter at spille guitar til) der kan synge for os..

Rikke

Jeg kender muligvis en, hvis jeg må kopiere din tekst her og vise hende ??

Anmeld

21. august 2010

Livas mor

albertesmor skriver:

Jeg kender muligvis en, hvis jeg må kopiere din tekst her og vise hende ??

Du skal være mere end velkommen  Og tak..

Anmeld

21. august 2010

slettet_7530

Livas mor skriver:

Det gør jeg

Anmeld

21. august 2010

Neki

Livas mor skriver:

Kære alle

Rikke

Har lige sendt dig en PB

Anmeld

22. august 2010

slettet_7530

Livas mor skriver:

Så er der pb

Anmeld

22. august 2010

quity

Livas mor skriver:

Kære alle

Rikke

Til min brors bryllup havde min svigerinde hyrede en til at synge to sange for ham. Den ene sang var halleluja. Hun sange uden instrumenter til og der var ikke et øje tørt. Det var simpelthen så smukt og synge det kunne hun.

Anmeld

22. august 2010

Smølf

Var til et bryllup igår i Nordsjælland hvor bruden havde arrangeret at Tomas Thordarson kom og sang "You raise me up". Det var lige så nakkehårene rejste sig. Han tog 2000kr for det og det var alle pengene værd. Så ham kan jeg godt anbefale.

/Neta

Anmeld

22. august 2010

Livas mor

Netapige skriver:

Var til et bryllup igår i Nordsjælland hvor bruden havde arrangeret at Tomas Thordarson kom og sang "You raise me up". Det var lige så nakkehårene rejste sig. Han tog 2000kr for det og det var alle pengene værd. Så ham kan jeg godt anbefale.

/Neta

Skægt du næsvner den sang, den har også været oppe til overvejelse.. Må prøve at goggle ham.. Tak 

Anmeld

22. august 2010

Livas mor

Det må også MEGET gerne være en mand med guitar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.