bitterhed :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. august 2010

mulle-musen86

hej piger. ville bare lige dele min meget bitre stemning jeg blev i idag... var til fødselsdag hos min mands nevø, og der kom min svigerindes søster også... og hun er lige blevet gravid... og selvfølgelig skal hun sidde og snakke om hvor fantastisk det er at blive scannet og høre hjertelyd... blev lidt sådan underlig til mode...

Det skal dertil siges at vi har forsøgt at lave baby siden jan 09, så syntes jeg er ved at være træt af at andre skal være gravid når vi har så svært ved det...

Håber på forståelse fra andre, så jeg ved jeg ikke er alene i verden om dette... syntes menlig det er svært at "bruge" nogle at de veninder jeg ses med, for inten er de gravide eller får aborter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Leonora

mulle-musen86 skriver:

hej piger. ville bare lige dele min meget bitre stemning jeg blev i idag... var til fødselsdag hos min mands nevø, og der kom min svigerindes søster også... og hun er lige blevet gravid... og selvfølgelig skal hun sidde og snakke om hvor fantastisk det er at blive scannet og høre hjertelyd... blev lidt sådan underlig til mode...

Det skal dertil siges at vi har forsøgt at lave baby siden jan 09, så syntes jeg er ved at være træt af at andre skal være gravid når vi har så svært ved det...

Håber på forståelse fra andre, så jeg ved jeg ikke er alene i verden om dette... syntes menlig det er svært at "bruge" nogle at de veninder jeg ses med, for inten er de gravide eller får aborter...

Jeg forstår udemærket din frustration...det er sku hårdt at sidde og høre på når man såinderligt selv ønsker at blive gravid...jeg var selv 18 måneder om at blive gravid og kan sagtens forstå at du synes det er svært....

Du må bare prøve at lægge din frustration væk da den ik gavner din proces...Lad det gå ind af det ene øre og ud af det andet...Det skal nok lykkes for dig at blive gravid. Jeg måtte selv sande at det ik er unormalt at det kan tage et års tid måske lidt mere...

Håber snart at det bliver din tur...så på med lagen gymnastikken og giv den gas..

Knus Louise

Anmeld

21. august 2010

3xM

kan godt forstå dig, men sammentidig syntes jeg ikke du må være så bitter over hun fortæller sådan.

det vil du også komme til, man kan ikke forlange hun skal lægge bånd på sig selv og ikke må fortælle om hendes glæde,...

men let for mig at sige selvf.

håber der snart kommer en spire ved jer også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.