Gravid 3. gang på 9 måneder :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. august 2010

mortil4dejligepiger

I morges fik jeg de højt ønskede 2 streger frem, da jeg tissede på en graviditetstest .

Så begynder glæden og håbet og bekymringerne... Jeg havde en SA i januar og en MA i juni - og jeg er så nervøs for, at det skal gå galt igen. Tænker over den mindste ting mht. graviditeten. Hvor tydelig stregen var i forhold til de andre gange, jeg har været gravid. Hvor mange mens.lignende smerter jeg har. Etc.

Jeg håber bare så meget, vi får en dejlig lille ønskebaby ud af det denne gang!   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Pia.

mortil3dejligepiger skriver:

I morges fik jeg de højt ønskede 2 streger frem, da jeg tissede på en graviditetstest .

Så begynder glæden og håbet og bekymringerne... Jeg havde en SA i januar og en MA i juni - og jeg er så nervøs for, at det skal gå galt igen. Tænker over den mindste ting mht. graviditeten. Hvor tydelig stregen var i forhold til de andre gange, jeg har været gravid. Hvor mange mens.lignende smerter jeg har. Etc.

Som man siger 3 gang er lykkens gang... Tillykke med graviditeten, Håber og krydser for den lille bliver der inde..

Knus Pia.

Anmeld

21. august 2010

B&J

Ja 3gang er lykkens gang tillykke med de to streger

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

Tillykke med de 2 streger og jeg håber den BLIVER i maven denne gang

Knus Og Kram herfra

Anmeld

21. august 2010

mortil4dejligepiger

Tak - jeg håber så inderligt, I har ret! 3 gang = lykkens gang

Anmeld

22. august 2010

Misa

stort tillykke

Anmeld

22. august 2010

mamalicious

TILLYKKE.....

håber på en lykkelig og fuldbåren graviditet

Anmeld

22. august 2010

CamillaSoefelt

mortil3dejligepiger skriver:

Krydser så meget fingre for Jer!!!

Anmeld

22. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tillykke med stregerne, håber denne gang er lykkens gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.