Min lille glade dreng er blevet en rigtig pyllermås. Jeg kan ikke gå nogen steder uden af hyler og skriger. Heller ikke hvis hans far er hjemme. Han ser ham næsten kun i weekenden da han sover når far kommer hjem fra job
Det smerter mig at aflevere ham i vuggestuen som han ellers er rigtig glad for, da han er panisk hysterisk nnår jeg går. Samtidig virker det som om han ben (venter indkaldelse fra børneorthopædkirurgisk afd i hillerød pga mistanke om uopdaget hofteskred) bøvler mere og mere for hver dag der går. Jeg skal ikke sige med sikkerhed om han piver fordi der er træls at det ene ben forsvinder under ham eller om der er fordi det gør ondt. Eller måske begge dele. Han virker bare som om han hele tiden er træt og pivet. Han sover som en gal (12 timer om natten + 2-2½ i vuggestuen) men stadig virker han fuldkommen udkørt. Har haft ham til lægen som siger der ikker er noget galt med ører og lunger, men hvorfor er han så så pokkers pylret???????? Er der noget helt andet galt???? Og hvad?????
Håber bare han snart får det bedre
Skulle lige af med nogle tanker...
mhlb /mette
Anmeld