Uld søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
690 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. august 2010

lisbethita

Hej tøser,

Hvis der er nogen, der ligger inde med noget uld halløj (helst heldragter men også body, futter, kjoler, m.v.) så send mig en pb. 

str. 74 og 80 ønskes!

Det skal helst være 100% og gerne i naturfarve.

Glæder mig til at høre fra jer ;-)

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Leonora

lisbethita skriver:

Hej tøser,

Hvis der er nogen, der ligger inde med noget uld halløj (helst heldragter men også body, futter, kjoler, m.v.) så send mig en pb. 

str. 74 og 80 ønskes!

Det skal helst være 100% og gerne i naturfarve.

Glæder mig til at høre fra jer ;-)

KNUS

Hej :-)

Når du skriver kjoler mener du så også i natur farve...jeg har netop syet en kjole til min datter i uld livberty stof (hvis du kender til liberty?)...Men den er sort med pink blomster...Så hvis du er interesseret i det kan jeg sagtens lave en til dig...Se evt min hjemmeside www.norastar.dk... Er ik helt sikker på om det var det du mente....men da forsøget værd..

Har lavet en del i uld til min datter..Huer, jakker og kjoler...kan sende billerder hvis du er interesseret.

Knus og go lørdag aften fra Louise

Anmeld

22. august 2010

lisbethita

Leonora skriver:

Når du skriver kjoler mener du så også i natur farve...jeg har netop syet en kjole til min datter i uld livberty stof (hvis du kender til liberty?)...Men den er sort med pink blomster...Så hvis du er interesseret i det kan jeg sagtens lave en til dig...Se evt min hjemmeside www.norastar.dk... Er ik helt sikker på om det var det du mente....men da forsøget værd..

Har lavet en del i uld til min datter..Huer, jakker og kjoler...kan sende billerder hvis du er interesseret.

Ok jeg tjekker lige senere. Er lige på vej ud af døren. Det er dog fortrinsvis uldbody og uldheldrager jeg søger - dog også uldkjoler sekundært. Men tak fordi du skrev. Jeg tjekker det da liiige ud ;-)

KRAM

Anmeld

22. august 2010

Leonora

lisbethita skriver:

Ok jeg tjekker lige senere. Er lige på vej ud af døren. Det er dog fortrinsvis uldbody og uldheldrager jeg søger - dog også uldkjoler sekundært. Men tak fordi du skrev. Jeg tjekker det da liiige ud ;-)

KRAM

helt fint...du siger bare til hvis jeg kan hjælpe med noget

Knus og go søndag

Anmeld

22. august 2010

lisbethita

Leonora skriver:

helt fint...du siger bare til hvis jeg kan hjælpe med noget

Knus og go søndag

Tak....også god søndag tll dig . Kigger lige senere!! Kram

Anmeld

22. august 2010

lisbethita

Er der andre???

Anmeld

22. august 2010

lisbethita

Leonora skriver:

Du må gerne sende billeder. KÆFT hvor er du dygtig (undskyld sproget :-)) Det kommer lidt an på priserne, fordi pengene er lidt små og jeg skal helst have fat i uldbodyer... Men du er altså vildt vildt vildt dygtig!

Du kan skrive til: lisbethkruse@lehrmann.dk

Anmeld

22. august 2010

Leonora

lisbethita skriver:

Du må gerne sende billeder. KÆFT hvor er du dygtig (undskyld sproget :-)) Det kommer lidt an på priserne, fordi pengene er lidt små og jeg skal helst have fat i uldbodyer... Men du er altså vildt vildt vildt dygtig!

Du kan skrive til: lisbethkruse@lehrmann.dk

Hej

Har sendt dig en mail...og her et billed af kjolen samt uld hue i kogt uld med velour foer.

Kra fra mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2010

Leonora

UBS den er på hovedet...sorry

Anmeld

22. august 2010

lisbethita

Leonora skriver:

Hej

Har sendt dig en mail...og her et billed af kjolen samt uld hue i kogt uld med velour foer.

Kra fra mig

Der er en kjole i dine billeder på trappen, med bukser, der passer til. Tror den er lilla?? Bare så jeg ved det, men det er kjole på bukserne jeg er forelsket i, og så jeg på et tidspunkt godt kunne komme til at købe af dig :-) 

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.