Hvor meget har I brugt på udstyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

eliasogmor

jeg sidder og tænker på, hvor fanden jeg har fået de penge fra..men brugte jo heller ikke en øre på mig selv i de ni mdr og lang tid efter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

skøjte-prinsessen

Hej

man behøver ikke bruge så mange penge på de ting det her er hvad jeg skal bruge af penge på disse ting.

Puslebord : 599,- eller 449 (IKEA)

Pusletaske : 149,- IKEA

Tremmeseng :599,- IKEA

Baby dyne : 79,- IKEA

Baby pude : 29,- IKEA

Barnevogn : fra 2500,- 3500,- Bilka gode vogne.

og det er bare de første ting, det kommer meget and på om du er til mode ting eller billige ting der er lige så gode som dyre ting

Anmeld

22. august 2010

eliasogmor

Dandiann skriver:

Hej

man behøver ikke bruge så mange penge på de ting det her er hvad jeg skal bruge af penge på disse ting.

Puslebord : 599,- eller 449 (IKEA)

Pusletaske : 149,- IKEA

Tremmeseng :599,- IKEA

Baby dyne : 79,- IKEA

Baby pude : 29,- IKEA

Barnevogn : fra 2500,- 3500,- Bilka gode vogne.

og det er bare de første ting, det kommer meget and på om du er til mode ting eller billige ting der er lige så gode som dyre ting

tillykke med graviditeten, kan se du fandt  ud af det  i fredags.....har du allerede købt alle de ting,,eller kigger du bare??

Anmeld

22. august 2010

twinboys

Smiler smiler... ja de penge var nu godt givet ud... Jeg har slet ikke regnet på det, og nu er mine drenge så store at jeg da slet ikke kan huske priserne mere...

Men kan huske at jeg købte alt fra nyt af og at det er 3. autostol de bruger nu...

Men det bliver da billigere jo ældre børnene bliver og øhhh nok ikke alligevel eller hvad???

Men såååååå dejligt at have børn og så betyder penge da ikke noget alligevel...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.