send snart ve støv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. august 2010

3xM

har virkelig nydt denne graviditet

taget 4 kg på ingen vand i kroppen

men masser af plukveer og laaang sygmeldning pga risikoen for for tidlif fødsel...

men imorgen 37+0

og føler mig nu klar til ham, han ligger op ad ribbene og selv jordemoder udbrød " jamen Maria hvor er der plads til dig henne" han fylder alt i min lille mave-av av og marcus formodede jo at trykke 2 ribben i den anden side inden han nåede ud i uge 39.

dog sagde jordemoder også hun reseverede til til om 14 dage men mente ikke vi igen sås som gravid...

så kooooom nu milas, vi venter spændt alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Dansker I Holland

mariaogmarcus skriver:

har virkelig nydt denne graviditet

taget 4 kg på ingen vand i kroppen

men masser af plukveer og laaang sygmeldning pga risikoen for for tidlif fødsel...

men imorgen 37+0

og føler mig nu klar til ham, han ligger op ad ribbene og selv jordemoder udbrød " jamen Maria hvor er der plads til dig henne" han fylder alt i min lille mave-av av og marcus formodede jo at trykke 2 ribben i den anden side inden han nåede ud i uge 39.

dog sagde jordemoder også hun reseverede til til om 14 dage men mente ikke vi igen sås som gravid...

så kooooom nu milas, vi venter spændt alle sammen

Hehe puster en MASSE vestøvsorkaner til dig Hihi... Håber din lille bebs snart kommer ud til dig Smiler...

Knus Sussie 27+5

Anmeld

21. august 2010

Alberts/

en masse ve-støv til dig.******************

vil sørme også gerne snart have noget i min retning, imorgen 38+0 og orker ikke mere, har så ondt(;

Anmeld

21. august 2010

3xM

tak

sender lige til dig i uge 38 puuuuuuust...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.