er en smugle sur, skuffet og ked af det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. august 2010

CarinaSB

vi var inviteret til midnats bowling af nogle venner .. hvor efter vi skulle i byen og have en øl eller 2 .. Vi havde fundet en barnepige til at tage Noah .. men hun  mistede desværre hendes farmor i sidste uge .. så hun kunne jo selvføli ikk tage Noah .. det havde jeg jot fuld forståelse for Skrev så til min mor i mandags for at høre om hun ville tage Noah fra idag kl 20 til imorgen kl 13 .. Hørte intet fra hende .. så skrev jeg igen onsdag hvor hun skrev at det måtte vi lige finde ud af .. Så igår siger hun så at hun gerne ville tage ham i mens at vi bowlede.. så forklarede jeg hende at vi jo skulle bowle sent .. Jamen så ville hun lige finde ud af noget og skrive idag .. Og nu er klokken 20.10 og har intet hørt fra hende .. Vi skulle afsted her kl 21.30 og tror ikk på at hun skriver .. Må indrømme jeg er skuffet .. Da vi ALTID har været der når de havde brug for hjælp .. Men lige denne ene gang hvor jeg har brug for hjælp er det lige som om at hun er skide ligeglad. Havde ellers glædet mig da det er meget sjælden at vi tager i byen .. Tror vi har været i byen uden Noah 3 gange på 1 år

Nåårh det blev hvis lidt langt .. Tak fordi at du læste med med .. Skulle bare lige have en smugle luft ud ..

Knus Carina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

lion

CarinaSD skriver:

vi var inviteret til midnats bowling af nogle venner .. hvor efter vi skulle i byen og have en øl eller 2 .. Vi havde fundet en barnepige til at tage Noah .. men hun  mistede desværre hendes farmor i sidste uge .. så hun kunne jo selvføli ikk tage Noah .. det havde jeg jot fuld forståelse for Skrev så til min mor i mandags for at høre om hun ville tage Noah fra idag kl 20 til imorgen kl 13 .. Hørte intet fra hende .. så skrev jeg igen onsdag hvor hun skrev at det måtte vi lige finde ud af .. Så igår siger hun så at hun gerne ville tage ham i mens at vi bowlede.. så forklarede jeg hende at vi jo skulle bowle sent .. Jamen så ville hun lige finde ud af noget og skrive idag .. Og nu er klokken 20.10 og har intet hørt fra hende .. Vi skulle afsted her kl 21.30 og tror ikk på at hun skriver .. Må indrømme jeg er skuffet .. Da vi ALTID har været der når de havde brug for hjælp .. Men lige denne ene gang hvor jeg har brug for hjælp er det lige som om at hun er skide ligeglad. Havde ellers glædet mig da det er meget sjælden at vi tager i byen .. Tror vi har været i byen uden Noah 3 gange på 1 år

Nåårh det blev hvis lidt langt .. Tak fordi at du læste med med .. Skulle bare lige have en smugle luft ud ..

Knus Carina 

Hvor er det da bare surt og skuffende at hun ikk skriver tilbage og giver dig et svar.

Kan godt forstå du er pæn sur

Anmeld

21. august 2010

CarinaSB

lion skriver:

Hvor er det da bare surt og skuffende at hun ikk skriver tilbage og giver dig et svar.

Kan godt forstå du er pæn sur

Hun får det godt nok os afvide på et tidspunkt da .. Og mig skal hun ikk spørge om hjælp et godt stykke tid .. 

Anmeld

21. august 2010

NinaNymannMadsen

det ville jeg også være blevet skuffet over hvis mine forældre eller svigerforældre slet ikke gav svar fra sig når de havde lovet det. men har du prøvet at kontakte hende selv for at høre ad.

kendte vi hinanden og boed tæt på ville jeg da gerne ha stået til rådighed. ved selv hvor dejligt det er at kunne komme i byen med vennerne og komme væk fra forældre rollen.

kan sende dig et stort  og håber da det vil hjælpe.

Anmeld

21. august 2010

lion

CarinaSD skriver:

Hun får det godt nok os afvide på et tidspunkt da .. Og mig skal hun ikk spørge om hjælp et godt stykke tid .. 

Sådan ville jeg også ha det.

Det er bare så fræk ikke at give lyd fra sig og slet ikk når man har lovet det

Anmeld

21. august 2010

Pia.

Flot Mormor ! Så kunne hun jo bare melde ud fra start at det passede hende dårligt... !!!

Jeg tager ham gerne, så I kan komme ud og hygge. Men desværre bor jeg alt for langt væk

Anmeld

21. august 2010

Margorie

Hvor er det strengt!! Jeg hader virkelig når folk ikke lige gider svare i ordnetlig tid.. Ahhhhg.. Sådan er mandens mor også. Men guds nåde trøste min mand hvis han ikke lige kommer med et svar til hende med det samme hun spørg om noget..

Anmeld

21. august 2010

CarinaSB

Taaak for alle de søde svar .. Jeg regner med at jeg tager op til min mor imorgen og fortæller hende hvor skuffet jeg er .. Jeg kan ikk have det med at man ikk giver svar .. Og hun skal ikk regne med at jeg står til rådighed i et godt stykke tid .. for jeg er super skuffet .. Manden og jeg er blevet enig om at i næste mdr får vi mandens søster til at tage ham en weekend hvis de har tid .. så tager vi ud og fejre vores 3 års dag som vi har d 15/9

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.