Hvor bliver tiden af?
Jeg synes lige jeg har født ham og om 6 dage er han 6 måneder. Utroligt.
Nu har han her på det sidste været lidt pylret om aften og sov ikk lige godt om dagen. Sove om dagen har også noget at gøre med at han igen er blevet snottet og hoster.
Men efter han har fået lidt mere "rigtig" mad om dagen er det blevet bedre at sove om dagen, ca fra 10-15. Det har måske også noget at gøre med at når han vågner ca 12 og stadigvæk er træt, ligger jeg mig og får en lur inden den store terrorist skal hentes. Jeg ved nemlig og kan se at han stadigvæk er træt kl. 12.
Men i dag har Julius været en rigtig stor dreng.
Til morgenmad fik Cassandra, Julius og jeg havregrød. Han fik det for første gang, men han spiste ikk så meget da han var vild træt.
Til frokost fik vi alle 4 rugbrød, han spiste en kvart stykke, før det blev for meget.
Til aftensmad fik han pasta med kødsovs der var blendet og sikke som han spiste. Det var kl. 18.30 og kl. 19.30 spiste han så lige 180ml mme. så lige nu ligger han i sin lift ved siden af mig og sover, og hvis alt er som det plejer er kl. 2-3 når han vågner igen for at vil have mad.
Jeg glæder mig til at se hvad vores sp siger d. 31 aug og hvor stor han er blevet.
Her var lige noget praleri fra en stolt mor.
Anmeld