Min store dreng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. august 2010

lion

Hvor bliver tiden af?

Jeg synes lige jeg har født ham og om 6 dage er han 6 måneder. Utroligt.

Nu har han her på det sidste været lidt pylret om aften og sov ikk lige godt om dagen. Sove om dagen har også noget at gøre med at han igen er blevet snottet og hoster.

Men efter han har fået lidt mere "rigtig" mad om dagen er det blevet bedre at sove om dagen, ca fra 10-15. Det har måske også noget at gøre med at når han vågner ca 12 og stadigvæk er træt, ligger jeg mig og får en lur inden den store terrorist skal hentes. Jeg ved nemlig og kan se at han stadigvæk er træt kl. 12.

Men i dag har  Julius været en rigtig stor dreng.

Til morgenmad fik Cassandra, Julius og jeg havregrød. Han fik det for første gang, men han spiste ikk så meget da han var vild træt.

Til frokost fik vi alle 4 rugbrød, han spiste en kvart stykke, før det blev for meget.

Til aftensmad fik han pasta med kødsovs der var blendet og sikke som han spiste. Det var kl. 18.30 og kl. 19.30 spiste han så lige 180ml mme. så lige nu ligger han i sin lift ved siden af mig og sover, og hvis alt er som det plejer er kl. 2-3 når han vågner igen for at vil have mad.

Jeg glæder mig til at se hvad vores sp siger d. 31 aug og hvor stor han er blevet.

Her var lige noget praleri fra en stolt mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Vingummien

lion skriver:

Hvor bliver tiden af?

Jeg synes lige jeg har født ham og om 6 dage er han 6 måneder. Utroligt.

Nu har han her på det sidste været lidt pylret om aften og sov ikk lige godt om dagen. Sove om dagen har også noget at gøre med at han igen er blevet snottet og hoster.

Men efter han har fået lidt mere "rigtig" mad om dagen er det blevet bedre at sove om dagen, ca fra 10-15. Det har måske også noget at gøre med at når han vågner ca 12 og stadigvæk er træt, ligger jeg mig og får en lur inden den store terrorist skal hentes. Jeg ved nemlig og kan se at han stadigvæk er træt kl. 12.

Men i dag har  Julius været en rigtig stor dreng.

Til morgenmad fik Cassandra, Julius og jeg havregrød. Han fik det for første gang, men han spiste ikk så meget da han var vild træt.

Til frokost fik vi alle 4 rugbrød, han spiste en kvart stykke, før det blev for meget.

Til aftensmad fik han pasta med kødsovs der var blendet og sikke som han spiste. Det var kl. 18.30 og kl. 19.30 spiste han så lige 180ml mme. så lige nu ligger han i sin lift ved siden af mig og sover, og hvis alt er som det plejer er kl. 2-3 når han vågner igen for at vil have mad.

Jeg glæder mig til at se hvad vores sp siger d. 31 aug og hvor stor han er blevet.

Her var lige noget praleri fra en stolt mor.

dejligt at han vil smage på så meget og bare æder det det er sgu da godt. Han skal nok blive en stor og stærk dreng

Anmeld

22. august 2010

Barbamama

oh det lyder dejligt!!! Ja jeg synes også lige du har fået ham. Men ja tiden flyver desværre alt for hurtigt!!!

Anmeld

23. august 2010

lion

michella80 skriver:

oh det lyder dejligt!!! Ja jeg synes også lige du har fået ham. Men ja tiden flyver desværre alt for hurtigt!!!

Det er dejligt at han spiser så godt. Nu må vi se om han gider risengrød i aften.

Ja den tid flyver bare væk.

Anmeld

23. august 2010

Barbamama

lion skriver:

Det er dejligt at han spiser så godt. Nu må vi se om han gider risengrød i aften.

Ja den tid flyver bare væk.

det plejer at være et hit. Specielt hvis der er masser af kanelsukker på

Anmeld

23. august 2010

lion

michella80 skriver:

det plejer at være et hit. Specielt hvis der er masser af kanelsukker på

ja, jeg elsker det også selv og det samme ør min datter.

Anmeld

23. august 2010

Barbamama

lion skriver:

ja, jeg elsker det også selv og det samme ør min datter.

så skal det nok glide ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.