Bekymret for Casie (vovsen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. august 2010

L-Mortil3

Ja suk, nu hører sådan et hunde indlæg jo ikke rigtig til herinde, men har lige brug for at dele mine bekymringer indtil mandag hvor dr. dyr kan kontaktes...

Casie fik for ca 6 mdr siden konstateret HD i hans ene hofte, og har siden da fået medicin for at fjerne hans smerter, det har også bevirket at han ikke halter mere, men jeg er den seneste tid begyndt at være alvorligt bekymret for ham.

Han taber sig, vil ikke spise hans foder (som han ALTID har fået) lige meget hvor lækkert jeg prøver at gøre det, han er ikke rigtig interesseret i at hygge i hundeskoven og finder sig egentlig bare bedst til rette i hans store bløde hundekurv...

Pelsen har mistet sin glans og han ser bare så sørgelig ud...

Jeg er simpelthen så bekymret for om det er medicinen han ikke kan tåle, eller den simpelthen ikke har samme effekt som den havde for 6 mdr siden

Jeg er også i tvivl om det måske kan være et udslag på at være blevet alene hund, nu han altid har haft en legekammerat

Øv hvor er jeg bekymret for min smukke hundebasse!

Der er ingen tvivl om der skal ringes til dr. dyr på mandag!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

B&J

Line&Liam skriver:

Ja suk, nu hører sådan et hunde indlæg jo ikke rigtig til herinde, men har lige brug for at dele mine bekymringer indtil mandag hvor dr. dyr kan kontaktes...

Casie fik for ca 6 mdr siden konstateret HD i hans ene hofte, og har siden da fået medicin for at fjerne hans smerter, det har også bevirket at han ikke halter mere, men jeg er den seneste tid begyndt at være alvorligt bekymret for ham.

Han taber sig, vil ikke spise hans foder (som han ALTID har fået) lige meget hvor lækkert jeg prøver at gøre det, han er ikke rigtig interesseret i at hygge i hundeskoven og finder sig egentlig bare bedst til rette i hans store bløde hundekurv...

Pelsen har mistet sin glans og han ser bare så sørgelig ud...

Jeg er simpelthen så bekymret for om det er medicinen han ikke kan tåle, eller den simpelthen ikke har samme effekt som den havde for 6 mdr siden

Jeg er også i tvivl om det måske kan være et udslag på at være blevet alene hund, nu han altid har haft en legekammerat

Øv hvor er jeg bekymret for min smukke hundebasse!

Der er ingen tvivl om der skal ringes til dr. dyr på mandag!

har du prøvet lakseolie??? eller hundefoder med en masse fisk i

Anmeld

21. august 2010

L-Mortil3

B&J skriver:

har du prøvet lakseolie??? eller hundefoder med en masse fisk i

Det får han, og har altid fået, fik det anbefalet af dr. dyr da han var vaps. Vildtlakseolie

Anmeld

21. august 2010

B&J

Line&Liam skriver:

Det får han, og har altid fået, fik det anbefalet af dr. dyr da han var vaps. Vildtlakseolie

lyder da mærkeligt det plejer bare af være så super godt hvad foder for han??? man kan jo få noget med op til 65 og mere kød i hvor der ikke er korn med fisk også måske  kunne du prøve det hvis du havde lyst

Anmeld

21. august 2010

L-Mortil3

B&J skriver:

lyder da mærkeligt det plejer bare af være så super godt hvad foder for han??? man kan jo få noget med op til 65 og mere kød i hvor der ikke er korn med fisk også måske  kunne du prøve det hvis du havde lyst

Han får ca. 75% akana og så 15% "billigt/alm" foder ellers får han tynd mavse.

Man skulle da synes det var nogenlunde ok, men den matte pels kommer nok af han intet spiser

Anmeld

21. august 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

Man skulle da synes det var nogenlunde ok, men den matte pels kommer nok af han intet spiser

og det staves da vist med c

Anmeld

21. august 2010

B&J

Line&Liam skriver:

ja for du giver ham det helt rigtigt foder og lakseolie...  åhh håber din hund bliver rask så den bliver flot og vil spise igen

Anmeld

21. august 2010

L-Mortil3

B&J skriver:

ja for du giver ham det helt rigtigt foder og lakseolie...  åhh håber din hund bliver rask så den bliver flot og vil spise igen

Ja jeg er nemlig også tom for tanker om hvad søren jeg gør forkert, det kan selvfølgelig også være en kulmination af at vi er flyttet, han er blevet alene hund, har måtte starte på HD medicin, og så måske også at Liam er større og lige skal lære at være god ved ham...

Må høre ham dr. dyr ad om han har en god ide?!

Anmeld

21. august 2010

B&J

Line&Liam skriver:

Ja jeg er nemlig også tom for tanker om hvad søren jeg gør forkert, det kan selvfølgelig også være en kulmination af at vi er flyttet, han er blevet alene hund, har måtte starte på HD medicin, og så måske også at Liam er større og lige skal lære at være god ved ham...

Må høre ham dr. dyr ad om han har en god ide?!

det syntes jeg da du skal for jeg vil heller ikke sige du gør noget forkert og ja flytte og være alene kan da gøre noget men håber i finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.