Kamillethe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. august 2010

NoName

hej nu er lillefisen 30 dage gammel...

og er super ulykkelig faktisk hver aften, far dur ikke han kæmper en kamp for at trøste og få hende til at falde ned, men intet hjælper, så tar jeg hende så er der omgående ro... er det tegn på tiget spring???

Hun er vist ved at blive lidt forkølet, har fået af vide at kamillethe skal være godt til hende så, emn hvor meget må hun få??????

Majken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

NoName

Slet ingen der ved hvor meget kamillethe de små må få???

Er der andet jeg kan give/gøre for hende???

Hilsen Majken med en forkølet Caroline

Anmeld

22. august 2010

sara4

min datter havde mega pyller periode da hun ramte de 5 uger. jeg er overbevist om hun var midt i et tigerspring. nu er hun ovre det og er glad og rolig igen. hun bliver 7 uger på onsdag. min sp anbefalede kamille the hen under aften for at gi ro. selma fik 20-30 ml. mener det heddder ca 100ml i døgnet man må give. Det virkede godt på selma at få lidt kamille the.

Anmeld

22. august 2010

NoName

sara4 skriver:

min datter havde mega pyller periode da hun ramte de 5 uger. jeg er overbevist om hun var midt i et tigerspring. nu er hun ovre det og er glad og rolig igen. hun bliver 7 uger på onsdag. min sp anbefalede kamille the hen under aften for at gi ro. selma fik 20-30 ml. mener det heddder ca 100ml i døgnet man må give. Det virkede godt på selma at få lidt kamille the.

Super, tak for svar...

hun fik 30 ml i går eftermiddags og 30 ml igen i aftes, var lidt bekymret for om det var for meget...

Majken med Caroline der bliver 1 måned i dag

Anmeld

22. august 2010

Kløver

noname skriver:

hej nu er lillefisen 30 dage gammel...

og er super ulykkelig faktisk hver aften, far dur ikke han kæmper en kamp for at trøste og få hende til at falde ned, men intet hjælper, så tar jeg hende så er der omgående ro... er det tegn på tiget spring???

Hun er vist ved at blive lidt forkølet, har fået af vide at kamillethe skal være godt til hende så, emn hvor meget må hun få??????

Majken

Jeg ved ikke hvor meget de må få af kamille the, ved kun de ikke må få honning det første år

Håber det snart går bedre

Anmeld

22. august 2010

sara4

noname skriver:

Super, tak for svar...

hun fik 30 ml i går eftermiddags og 30 ml igen i aftes, var lidt bekymret for om det var for meget...

Majken med Caroline der bliver 1 måned i dag

du har givet hende kamille the helt perfekt og tillykke med at hun nu er 1 mdr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.