Gayparade og cykelhjelme :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. august 2010

L.J.L

Så var vi lige nede og prøve cykelhjelme til mig og Lauritz, han er jo stor nok til at komme med mor ud at cykle. Så på torsdag henter jeg min cykel med stolen placeret, og så er det ellers bare ud i det blå Glæder mig så meget til at se Lauritz, tror han vil elske at komme ud og cykle!!

Synes i hans hjelm er for piget? Det er en mariehøne, det var den han passede bedst.

Og så er der lige et billede fra gayparaden på Nørrebro

God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

SpunkenJo

Lidt piget, men hva så?

Han ser jo skidesød ud med den på
- og nej, han ligner ikke en pige!

Anmeld

21. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

God tur ud i det blå - spændende hvad jeres dreng synes om, at komme ud og cykle.

Personligt selv ville jeg ikke vælge en rød cykelhjelm til en dreng, men det vigtigste er jo, at det passer ham perfekt

Anmeld

21. august 2010

Englebisse

linselouise skriver:

Så var vi lige nede og prøve cykelhjelme til mig og Lauritz, han er jo stor nok til at komme med mor ud at cykle. Så på torsdag henter jeg min cykel med stolen placeret, og så er det ellers bare ud i det blå Glæder mig så meget til at se Lauritz, tror han vil elske at komme ud og cykle!!

Synes i hans hjelm er for piget? Det er en mariehøne, det var den han passede bedst.

Og så er der lige et billede fra gayparaden på Nørrebro

God weekend

Synes den passer ham perfekt og slet ikke piget Drenge kan altså også have rødt.

Anmeld

21. august 2010

L.J.L

SpunkenJo skriver:

Lidt piget, men hva så?

Han ser jo skidesød ud med den på
- og nej, han ligner ikke en pige!

Folk siger ellers meget tit "hende/hun" om ham, så han er vidst lidt piget, men det er nok fordi han ligner mig

Tak for dit søde kompliment

Anmeld

21. august 2010

L.J.L

MoarHvidovre skriver:

God tur ud i det blå - spændende hvad jeres dreng synes om, at komme ud og cykle.

Personligt selv ville jeg ikke vælge en rød cykelhjelm til en dreng, men det vigtigste er jo, at det passer ham perfekt

Tak, ja det bliver rigtig sjovt

Anmeld

21. august 2010

L.J.L

Englebisse skriver:

Synes den passer ham perfekt og slet ikke piget Drenge kan altså også have rødt.

Tak Ja, jeg syntes heller ikke den var så tøset da den kom på, men vi kommer nok til at høre for det når han bliver ældre og ser billeder, haha

Anmeld

21. august 2010

SpunkenJo

linselouise skriver:

Folk siger ellers meget tit "hende/hun" om ham, så han er vidst lidt piget, men det er nok fordi han ligner mig

Han er da bare nuller

har selv unisex-dreng. Han blir også kaldt hun/hende når han har lilla, orange, rød eller lignende på sådan er det, når man er en skaldet lille dreng.

Er vild med Mariehøneb på hovedet

Anmeld

21. august 2010

SpunkenJo

linselouise skriver:

Han er da bare nuller

har selv unisex-dreng. Han blir også kaldt hun/hende når han har lilla, orange, rød eller lignende på sådan er det, når man er en skaldet lille dreng.

Er vild med Mariehøneb på hovedet

Anmeld

21. august 2010

Englebisse

linselouise skriver:

Tak Ja, jeg syntes heller ikke den var så tøset da den kom på, men vi kommer nok til at høre for det når han bliver ældre og ser billeder, haha

Jeg må også høre meget for at min søn har en rød Løbe/klapvogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.