sikke noget lo.........!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. august 2010

Lillefe

Har lige brug for at komme af med noget her.. vores vaskemaskine er gået i stykker! og vi har slet ikke råd lige nu!! når nu ham den lille er på vej osv.  æv æv.. ved ikke lige hvad vi skal gøre.. Men kan heller ikke undvære en vaskemaskine..  den kunne godt lige have holdt sig et halvt år mere.. så det havde været efter jul!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Klumpe-dumpe

Ej sikke dog noget møg :(

Måske I kan få råd til at købe en brugt eller leje en til efter jul, for nej sådan en kan man bestemt ikke undvære :(

Håber I finder en løsning. :)

Anmeld

21. august 2010

Sofia

Træls

Der er ikke mulighed for at vaske på vaskeri??

Anmeld

21. august 2010

Pia.

Ej altså øv... Det er jeg virkelig ked af på jeres vegne - en vaskemaskine kan man jo slet ikke undvære... Håber I finder en god løsning... Hvad med at købe en brugt - bare ind til man en dag får råd til en ny...

Kig evt. på den blå avis..

Knus Pia, der igen ser en fordel ved at bo til leje - jeg ringer bare den ene dag så kommer maskinen den næste (for jeg ville virkelig heller ikke bare kunne finde penge til en ny)...

Anmeld

21. august 2010

Lillefe

Pia. skriver:

Ej altså øv... Det er jeg virkelig ked af på jeres vegne - en vaskemaskine kan man jo slet ikke undvære... Håber I finder en god løsning... Hvad med at købe en brugt - bare ind til man en dag får råd til en ny...

Kig evt. på den blå avis..

Knus Pia, der igen ser en fordel ved at bo til leje - jeg ringer bare den ene dag så kommer maskinen den næste (for jeg ville virkelig heller ikke bare kunne finde penge til en ny)...

Hehe til alt held ville vores bank gerne give en hånd så vi smutter nok ud og køber en i dag, eller i morgen!! wee...

Anmeld

21. august 2010

Pia.

Perl skriver:

Hehe til alt held ville vores bank gerne give en hånd så vi smutter nok ud og køber en i dag, eller i morgen!! wee...

Ej hvor dejligt... så ender det hele alligevel godt... skønt...

Anmeld

21. august 2010

Lillefe

Pia. skriver:

Ej hvor dejligt... så ender det hele alligevel godt... skønt...

Ja for søren kan ikke leve uden den.. var ikke særligt glad da jeg gik i seng i går...

Anmeld

21. august 2010

Bavianis

Vores gik også lige pludseligt, og vi købte en brugt, men den var som ny alligevel. Inden vi købte tjekkede jeg på nettet hvilken mærke/model jeg skulle se efter, så vi var sikker på den passede til vores behov.

Hvis I skal købe ny kan det KLART betale sig at købe på nettet, der er MANGE penge at spare på nye maskiner, og prisen er ofte inkl levering og montering.

God shopping!

Anmeld

21. august 2010

Tullebobs

Perl skriver:

Godt I fandt en løsning - sådan kan bare ikke undværes

Vil da lige slå et slag for www.whiteaway.com - det er billigt og de har god service

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.