Akupunktur mod kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. august 2010

Prinsessens'Mor<3

Er der nogen af jer der har fået det og har det hjulpet?
Jeg er blevet tilbudt af min JM og komme til det på tirsdag,
så ville lige høre jeres erfaringer?

Malene 14+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Maria-s

MaleneS2011baby<3 skriver:

Er der nogen af jer der har fået det og har det hjulpet?
Jeg er blevet tilbudt af min JM og komme til det på tirsdag,
så ville lige høre jeres erfaringer?

Malene 14+4

Har lidt af heftig kvalme. Har fået akupunktur en gang ind til videre her i fradags ( i går) Og havde det resten af dagen rigtig godt! (Nød mit første måltid i 6 uger! og spiste også op!) Har lidt kvalme i dag, men slet ikke noget at smmenligne med den jeg tidligere har haft. Skal til Akupunktur igen på mandag. Har skrevet kort med få andre der også har fået det og det er åbenbart forskelligt hvordan folk synes det virker og hvor de nålene er blevet sat. Jeg fik en i hovedbunden og 3 i hver arm. Andre har fået ved fødderne + armene.

Men det har i hvert fald virket for mig ind til videre

Anmeld

21. august 2010

AnneBJ

Jeg har fået akupunktur 3 gange, og skall have 4. gang på mandag. Efter de første 2 gange kunne jeg mærke en forbedring - bilder jeg mig i hvert fald ind - efter 1. gang havde jeg det strålende i 2 dage, efter 2. gang i 4-5 dage.'

Men efter 3. gang - i mandags - blev jeg bare SÅ dårlig! I dag er første dag jeg er ude af sengen, og indtager lidt andet end toastbrød og kiks.. Jeg ved ikke om det skyldes at jeg er 9+3 i dag; hormonet siges jo at være højest lige her omkring?

Jeg fik en nål i hver fod, en i hvert skinneben og en i hvert håndled. Det gør på ingen måde ondt, men forvent at du bliver træt og tung i kroppen efterfølgende!!

Håber det kan hjælpe dig!

Anmeld

23. august 2010

Muffinmor

Det kan varmt anbefales herfra,

Jeg led af slem kvalme og opkast flere gange om dagen, jeg fik akupunktur 3 gange af min læge derefter var opkasten forsvundet og havde sjældent kvalme. jeg gik desvære først til lægen med det da jeg ikke kunne klare mere opkast og have tabt mig meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.