11 mdr. og spisevaner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. august 2010

BabyStella!

Hvorfor er det, at jeg ikke kan få Stella til og spise rigtig? Idag spiste hun kun en halv grovbolle kl. 9.00, så ved 11.30 tiden ville jeg give hende en rugbrød. Men hun nægtede at spise mere end et par stykker.

Det er det samme om aftenen. Hun vil bare ikke spise, hvad vi andre spiser. Men laver jeg noget grød til hende, er der ikke noget.

Skal lige sige, hun sover fint nok. Et par timer til middag, en enkel lige før aftensmad og natten igennem fra 20.00-7.30.

Hjælp! Kunne give mig til og tude i dag. Blir´ så frustreret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Tag det helt rolig,det er fuldstændig normalt!De har perioder hvor de intet spiser,og pludselig æder de mere end dig selv

Det kan være tænder(det er det her),sygdom eller noget helt 3.

Men bare slap af,det er aldrig sket at et barn har sultet sig selv ihjel,hun skal nok spise igen når hun er klar,og så tager hun sikkert ekstra

Anmeld

21. august 2010

BabyStella!

Pernilleh skriver:

Tag det helt rolig,det er fuldstændig normalt!De har perioder hvor de intet spiser,og pludselig æder de mere end dig selv

Det kan være tænder(det er det her),sygdom eller noget helt 3.

Men bare slap af,det er aldrig sket at et barn har sultet sig selv ihjel,hun skal nok spise igen når hun er klar,og så tager hun sikkert ekstra

Nej selvfølgelig ikke Det kan nok godt være tænderne... Hun er ved og få nr. 2 fortand. Den iriterer nok...

tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.