MariaE skriver:
Tja, vi har i hvert flad ikke råd til at miste 13.ooo kr hver måned..
Og mine unger skulle afsted og lege med andre allgeivel, så der skulle jeg alligevel betale mindst halv tid.
Så vi har ikke råd til det selv om det nogle dage kan virke yderst fristende.
Men håber da du finder ud af noget:-)
Det er også der jeg er, kan næsten ikke få mig selv til at hive de store hjem fra børnehave for "bare" at være er hjemme og hvis de skal ha halvtid er det ikke meget sparet der, men kunne godt tage den mindste hjem fuldtid da h*n kun er i dagpleje og næsten kun lige startet. Min bil kunne vi nok undvære hvis jeg kunne få en cykel hvor den mindste kunne komme med rundt på, de store kan tage bussen i børnehave og blive hentet ved bussen af en af gogerne det gør de alligevel hver morgen, altså henter børn ved bussen.
Men det er også mange penge at miste for os, men sys der er meget mere at hente for os ved at jeg er hjemme, men det skal jo også hænge sammen økonomisk men med "kun" en indtægt så kan man måske få tilskud til børnenes pasning, det ville også hjælpe lidt. Men jeg sys godt nok det er svært at finde ud af.
Nogen om der ved om banken er inde i sådan nogen ting og kan hjælpe med at regne på det??
Anmeld