Oskars fod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. august 2010

Klitgaard

Ja oskar brækkede jo noget i foden i onsdags har fået gibs og en kørestol med hjem .

Jeg ville helst blive hjemme og passe ham selv i de 3 uger han har gibs på .men hvis jeg skal det er det uden løn . børnehaven vil gerne passe ham har det bare ikke super med det . men sådan bliver det skal dog først afsted på torsdag og ellers får han korte dage da jeg afsp lidt og kennet har dage hvor han møder sent og de dage kennet har fri har oskar også fri.

Men hvor har jeg ondt af min lille dreng han blev 3 i april men han tager det så flot men hvor bliver det synd at han bare skal kigge på de andre børn løber og leger.

Igår var vi på besøg i børnehaven ,oskar sad i kørestolen og  alle børnene stod rundt om ham og sagde det var synd og at han var sød og om de ik skulle lege sammen .Det var så sødt og jeg kunne slet ik sige noget fordi jeg var ved at tude.

Knus Rikke mor til den sejeste dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

otlitrom

Hvor er det synd for Oskar. Det må ikke være nemt at være så lille, og så have brækket foden

Kan godt forstå du har lyst til at have ham hjemme... Men jeg håber det kommer til at gå godt med børnehaven, og at han snart kan få gipsen af!

Anmeld

22. august 2010

Klitgaard

Tak for det. men har det simpelhen så dårligt med at sende ham afsted . ja jeg tuder faktisk over det .ved jo bare hvor meget han kræver. og kan ikke klare tanken om at han bare skal sidde i sin kørestol og se på de andre leger

Anmeld

22. august 2010

anna-jonas

Hvor er det ærgerligt at du ikke kan gå hjemme ved ham i de tre uger........................har et hold venner hvis datter fik en aller anden sjælden tilstand, der gjorde at hun skulle holde sig i ro i en periode. Der fik faderen orlov med dagpenge, da det at gå hjemme med hende var at sidestille med en indlæggelse.

Jeg håber at det kommer til at gå.........

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.