Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mælken som er begyndt at lave pletter på alle mine bh'er - samt når jeg ikke har bh på, så laver den små våde pletter på mine bluser.. Er lige begyndt med det hertil morgen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det samme her, men det er bare begyndt for længe siden ...
Når jeg går hjemme har jeg som regel ikke nogen bh på, så de kan få luft og når vi skal noget eller bar ud af huset, så tager jeg ammeindlæg på, men det kommer kun en gang imellem ..
mybaby-girl skriver: Det samme her, men det er bare begyndt for længe siden ... Når jeg går hjemme har jeg som regel ikke nogen bh på, så de kan få luft og når vi skal noget eller bar ud af huset, så tager jeg ammeindlæg på, men det kommer kun en gang imellem ..
Synes også det virkede tidligt, men okay, synes også pletterne er træls Så er det godt man er forberedet Tak for dit hurtige svar
Nadia&Daniel skriver: Synes også det virkede tidligt, men okay, synes også pletterne er træls Så er det godt man er forberedet Tak for dit hurtige svar
Hehe, jaa helt sikkert så det er meget normalt, nogen kan endda få det meget tidligere ...
Og jeg er forresten 31+4 i dag
Jeg misunder dig! Jeg har de sidste 2 måneder haft samme "problem"... det er faktisk slet ikke sjovt, men det hører jo med
Knus Christina 28+2
Jeg er i uge 24, og jeg tror at mælken er begyndt at sive på mig.... Jeg synes det er for tidligt, men er helt sikker på det er det.... SÅ ud og købe større ammebher(det er altså mange ting man skal have hen af vejen synes jeg :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128