sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. august 2010

serinasmor

nu må i altså hjælpe mig tøser ...

er det virkelig rigtigt at de små poder skal have sko på så snart de begynder at rejse sig ...

og noget helt andet ... hvordan f.. får man så de sko på dem??? serina har et par sko .. sålen er større end hendes fod og alligevel er de slet ikke til at få på hende ... hvordan gør man det ??

hilsen serinas mor der pludselig føler sig helt grøn igen og i øvrigt ikke synes hendes datter burde have helt så travlt hun har jo kun lige lært at sidde og nu står hun sørme også op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

B&J

serinasmor skriver:

nu må i altså hjælpe mig tøser ...

er det virkelig rigtigt at de små poder skal have sko på så snart de begynder at rejse sig ...

og noget helt andet ... hvordan f.. får man så de sko på dem??? serina har et par sko .. sålen er større end hendes fod og alligevel er de slet ikke til at få på hende ... hvordan gør man det ??

hilsen serinas mor der pludselig føler sig helt grøn igen og i øvrigt ikke synes hendes datter burde have helt så travlt hun har jo kun lige lært at sidde og nu står hun sørme også op 

Jeg vel vente med af give mit barn sko på til det kan gå...

Anmeld

21. august 2010

line melias mor

jeg ville vente med at give sko på til barnet kan gå. der er absolut ingen grund til de skal have sko på nu. vi har et bare bløde sko der former sig efter hendes fod til når hun er udenfor i dagplejen mere for hun ikke skal blive kold om fødderne. det er en slags sutsko der er meget bløde i det

Anmeld

21. august 2010

L.J.L

Du kan købe nogle futter til hende eks dem her:

(Jeg tænker at købe sådan nogle til min søn da han er begyndt at stå op af alt nu..)

Anmeld

21. august 2010

Amelia<3

Da min datter begyndte at rejse sig selv op der gav jeg hende sko på. Men det var ikke rigtige sko men med bløde nogen som støtter hendes fødder. Syntes at det er en go ide at give dem sko på så hendes fødder bliver støttet og så får hun det meget nemmere når hun begynder at går så behøver hun ikke at vænne sig til at have noget på fødderne.

Håber du forstår hvad jeg mener, det er lidt svært at fogklar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.