God weekend piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. august 2010

frk Jensen

Hvad laver i på sådan en regnfuld lørdag?

Idag har vi rå morgen hygget for vildt i sofaen (og gør det endnu)..

Vi skal i svømmehallen senere og hygge os og hjem og lave mega lækker aftensmad.

Imorgen skal vi gøre klar til en ny uge, hvor hverdagen atter begynder.. Jubii...

Fru thomsen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

L.J.L

Her skinner solen fra en skyfri himmel, så vi skal ud og gå tur idag. Og så skal vi ned til cykelhandleren og have klargjort min cykel så lillemanden kan komme med ud og ræse Cykelstol, cykelhjelme og hele molevitten

God weekend!!

Anmeld

21. august 2010

B&J

sidder og tænker på hvordan jeg skal bære tingene ud i bilen vi skal hjem til min mor med alle tingene til barnedåb.. så alle mænd og kvinder  for der ikke regner i morgen

Anmeld

21. august 2010

line melias mor

vi har været oppe siden klokken 6 prinsessen står også så tidligt op i hverdagen gaaab nu putter hun i barnevognen mens jeg laver lektier til mandag. senere skal vi i netto og handle. manden skal se fodbold i eftermiddag. ren hygge og et dejligt velfortjent afbræk fra den stressede hverdag. ELSKER weekender. rigtig god weekend til jer alle sammen

Anmeld

21. august 2010

Pia.

slapper af med børnene - dagen i dag står på ingen ting... ungerne var ved deres far i går fordi jeg havde en middags aftale.. men jeg har dem så fra i dag af.. Den mindste er taget med sin far på arbejde men kommer her hjem igen om et par timer...

I morgen kommer børnenes far og spiser og så er den weekend jo gået igen... men i bund og grund er det bare ren afslapning... - hele weekenden...

Knus Pia.

Anmeld

21. august 2010

L.J.L

line melias mor skriver:

vi har været oppe siden klokken 6 prinsessen står også så tidligt op i hverdagen gaaab nu putter hun i barnevognen mens jeg laver lektier til mandag. senere skal vi i netto og handle. manden skal se fodbold i eftermiddag. ren hygge og et dejligt velfortjent afbræk fra den stressede hverdag. ELSKER weekender. rigtig god weekend til jer alle sammen

åhhh Lauritz vågner også hver dag kl. 6, og sommetider kl halv seks gaaaab!

Så er det bare super duper dejligt når det er weekend, og manden er hjemme til at tage lidt over

Anmeld

21. august 2010

line melias mor

linselouise skriver:

åhhh Lauritz vågner også hver dag kl. 6, og sommetider kl halv seks gaaaab!

Så er det bare super duper dejligt når det er weekend, og manden er hjemme til at tage lidt over

uha ja det kan jeg godt forstå jeg sover middagslur med prinsessen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.