For fucking fuck da også...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. august 2010

Klaskede dåbskagen sammen i går, for at smører den op i dag og lave den færdig...

Nu har jeg så lige skåret siderne af, for at tilpasse størrelsen, og skulle da lige smage på den.. Og så smager den FANDME af køleskab!!!!

Hvad gør man lige ved det!? Kan smagen nå at ændre sig? Jeg tør jo dårligt at putte den i køleskabet igen, men tror ik der er koldt nok i kælderen til at jeg tør stille den dér!? 

Nej, hvor er det typisk, når man bare gerne ville ha at det var den mest lækre og fantastiske dåbskage!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

birgitte

Tilmeldt skriver:

Klaskede dåbskagen sammen i går, for at smører den op i dag og lave den færdig...

Nu har jeg så lige skåret siderne af, for at tilpasse størrelsen, og skulle da lige smage på den.. Og så smager den FANDME af køleskab!!!!

Hvad gør man lige ved det!? Kan smagen nå at ændre sig? Jeg tør jo dårligt at putte den i køleskabet igen, men tror ik der er koldt nok i kælderen til at jeg tør stille den dér!? 

Nej, hvor er det typisk, når man bare gerne ville ha at det var den mest lækre og fantastiske dåbskage!!

årh det var synd

men det er jo en risiko når man har andre ting i køleskabet (og det har vi jo)

altså jeg ved ikke om det virker efterfølgende men jeg ligger aaltid et stykke frisk rugbrød i køleskabet sammen med kagen... det skulle tage lugt og fugt?! det har virket for mig.

Anmeld

21. august 2010

birgitte skriver:

årh det var synd

men det er jo en risiko når man har andre ting i køleskabet (og det har vi jo)

altså jeg ved ikke om det virker efterfølgende men jeg ligger aaltid et stykke frisk rugbrød i køleskabet sammen med kagen... det skulle tage lugt og fugt?! det har virket for mig.

Jah, gid man havde et køleskab, kun til kager!!

Hehe.. Et stykke rugbrød?? Det var sq smart.. Det kan jo ik blive værre nu, så det må da prøves!!

Gad vide om noget fyld har lettere ved at suge køleskabs-smag til sig end andet!? Jeg har lavet den med Daim-mousse og Mango creme, og det er kun mangoen der har taget smag..

Jeg plejer altid at serverer mine kager samme dag, som de er lavet, så jeg havde sq ik lige overvejet at den kunne tage smag...

Anmeld

21. august 2010

birgitte

Tilmeldt skriver:

Jah, gid man havde et køleskab, kun til kager!!

Hehe.. Et stykke rugbrød?? Det var sq smart.. Det kan jo ik blive værre nu, så det må da prøves!!

Gad vide om noget fyld har lettere ved at suge køleskabs-smag til sig end andet!? Jeg har lavet den med Daim-mousse og Mango creme, og det er kun mangoen der har taget smag..

Jeg plejer altid at serverer mine kager samme dag, som de er lavet, så jeg havde sq ik lige overvejet at den kunne tage smag...

jaaaa et kølskab kun til kager

præcis du kan da prøve for som du siger bliver det jo ik værre af det.

tænker det er fordi mangoén er mere sart i smagen og derfor trænger køleskabs"smagen" mere igennem???

i hvertfald held og lykke herfra og mon ikke det kun er dig der kan smage det når den først bliver overtrukket og folk får kaffe til og lign. hvad man ikke ved kan man ofte heller ikke smage hmmm håber jeg

Anmeld

21. august 2010

MoarTNoah

birgitte skriver:

jaaaa et kølskab kun til kager

præcis du kan da prøve for som du siger bliver det jo ik værre af det.

tænker det er fordi mangoén er mere sart i smagen og derfor trænger køleskabs"smagen" mere igennem???

i hvertfald held og lykke herfra og mon ikke det kun er dig der kan smage det når den først bliver overtrukket og folk får kaffe til og lign. hvad man ikke ved kan man ofte heller ikke smage hmmm håber jeg

Meget dejligt ting med køleskab kun til kager.. sådan et har jeg nemlig

<købte et 4 år gammelt electrolux på den blå avis til kun 300kr

og når der ikke er kage i, er der tyske dåser i

Anmeld

21. august 2010

KatrineR skriver:

Årh, det er satme luksus!!

Måske man lige skulle ha fat i kæresten, og et hjørne i han's garage!?

Anmeld

21. august 2010

Siljesmor

KatrineR skriver:

he he he, sådan et har jeg også  Det er bare rigtig rigtig dejligt, og ligesom dit, er mit også fyldt med tyske "dåser", når der ikke er kager i

Anmeld

21. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Æv Det har jeg godtnok ikke prøvet før.

Men jeg vil sige at jeg syntes det har været nooooooget besværligt, her i varmen at lave ordenlige kager... For de har godtnok drillet noget.

Håber der kommer et eller andet godt ud af det.

Anmeld

21. august 2010

birgitte

KatrineR skriver:

haha ha god idé men syns lisssom bare ik jeg har plads og laver jo os sjældent kager så pyt... de kan være en dag

Anmeld

22. august 2010

MoarTNoah

Tilmeldt skriver:

Årh, det er satme luksus!!

Måske man lige skulle ha fat i kæresten, og et hjørne i han's garage!?

det dælme osse lækkert

Ja god ide, han kan vel godt undvære et hjørne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.