Gayparade Kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. august 2010

Shibby

Skal derhen i dag. Glæder mig til at opleve noget der ikk indebære børn. Nogen der også skal derind ^^ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Low

Jeg er børnefri for forste gang i dag faktisk men skal dog ikke ind og se det der .

ps. Har du set at der er en som har skrevet noget lort på din hjemmeside?

Anmeld

21. august 2010

Lise

Ja, vi tager hele familien (mor, far og børn) på udflugt til Frb. Rådhusplads, hvor det starter (om lidt), da vi alligevel skal til Frb. en tur  

Anmeld

21. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Skal måske derind. Kommer an på vejret, og så er der også gadefest om hjørnet, hvilket også trækker lidt

Anmeld

21. august 2010

Shibby

Low skriver:

Jeg er børnefri for forste gang i dag faktisk men skal dog ikke ind og se det der .

ps. Har du set at der er en som har skrevet noget lort på din hjemmeside?

Har lige svaret derinde. Havde sgu ikk set der var skrevet. Tjekker dne ikk ret tit i øjeblikket ^^

Anmeld

21. august 2010

Pia.

nej det skal jeg ikke - desværre, jeg er ikke børnefri denne her weekend ... ville ellers rigtig gerne havde været der inde... har to dejlige venner som skal stå på en af vognene - og jeg ville vildt gerne se dem i år... Men de har lovet at sende en masse billeder til mig...

Stemningen er jo helt i top der inde så bare for hyggens skyld og det skønne vejr syntes jeg det er så fedt at være der...

Knus Pia.

Anmeld

21. august 2010

L.J.L

ja vi bor på nørrebro så vi skal da lige et smut ned på nørrebrogade når de kommer der forbi, det er bare super festligt!

Anmeld

21. august 2010

lululupo

Shibby skriver:

Skal derhen i dag. Glæder mig til at opleve noget der ikk indebære børn. Nogen der også skal derind ^^ 

Desværre ikke vi skal til fødselsdag... Men ville ellers så gerne kender flere der er med i optoget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.