Jubiiii - praktikpladsen er i hus :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. august 2010

LotteN

Så lykkedes det endelig for mig... har nu hen over sommeren sendt ca 10 ansøgninger afsted ang. praktikplads til januar og 3 måneder frem.

Jeg læser til markedsføringsøkonom og skal ud i paktik i 3 måneder - og vi får intet for det.  så jegregende bare med det ville være SÅ nemt, men næææh nej.

Men endelig lykkede det. Skal i praktik hos noget der hedder Magic tours (har også marathon travel under sig ( www.magictours.dk)) så det er bare så skøønt.

VIlle nu ikke noget med dette, andet end lige at råbe det ud til hele baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Dot D

Til lykke med praktikpladsen

Anmeld

20. august 2010

Mira0911

LotteN skriver:

Så lykkedes det endelig for mig... har nu hen over sommeren sendt ca 10 ansøgninger afsted ang. praktikplads til januar og 3 måneder frem.

Jeg læser til markedsføringsøkonom og skal ud i paktik i 3 måneder - og vi får intet for det.  så jegregende bare med det ville være SÅ nemt, men næææh nej.

Men endelig lykkede det. Skal i praktik hos noget der hedder Magic tours (har også marathon travel under sig ( www.magictours.dk)) så det er bare så skøønt.

VIlle nu ikke noget med dette, andet end lige at råbe det ud til hele baby.dk

Hvor er det fantastisk... Stort tillykke... :)

Anmeld

20. august 2010

Nemesis

Tillykke! Jeg læste også til MØK i 06 og det var bestemt ikke nemt med praktikpladser. 

Min skole havde dog heldigvis en del kontakter. Min studieveninde og jeg fandt dog selv plads sammen og det var vildt fedt.

God fornøjelse.

:-) Sisse

Anmeld

21. august 2010

LotteN

ladydan1 skriver:

Tillykke! Jeg læste også til MØK i 06 og det var bestemt ikke nemt med praktikpladser. 

Min skole havde dog heldigvis en del kontakter. Min studieveninde og jeg fandt dog selv plads sammen og det var vildt fedt.

God fornøjelse.

Må jeg spørge hvad du så arbejder med nu? noget hvor du bruger din uddannelse?

Nej, mærkeligt nok at ingen virksomheder vil hjælpe studerende med at kunne gøre deres uddannelser færdigt. Men sådan er det jo bare. Nu er jeg heldigvis sikret

Anmeld

21. august 2010

Nemesis

LotteN skriver:

Må jeg spørge hvad du så arbejder med nu? noget hvor du bruger din uddannelse?

Nej, mærkeligt nok at ingen virksomheder vil hjælpe studerende med at kunne gøre deres uddannelser færdigt. Men sådan er det jo bare. Nu er jeg heldigvis sikret

Nej i dag arbejder jeg faktisk ikke med noget indenfor min uddannelse. 

JEg havde et job som marketingsassistent, men da jeg fik en nerveskade kunne jeg ikke tiltræde det.

Jeg har i dag flexjob og arbejder ved en byret.

Anmeld

21. august 2010

Sofia

Tillykke med praktikpladsen, dejligt at det er på plads

Anmeld

21. august 2010

Pia.

Tillykke med praktikpladsen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.