Vinterudstyr til de små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. august 2010

Mussen2

Jeg har ikke helt en ide om hvad man skal bruge til de små her til vinter?

Tænker på flyverdragt, thermo)støvler, varme sko, ? og?

Lad mig høre hvad man "plejer" at købe ind til en ny sæson og evt. anbefaling af mærker/produkter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Chalala85

Hvor gammel et dit barn? det er lidt nemmere at vide hvad de så har brug for

Anmeld

20. august 2010

Mussen2

Chalala85 skriver:

Hvor gammel et dit barn? det er lidt nemmere at vide hvad de så har brug for

Selvfølgelig... hun er 14 mdr.

Anmeld

20. august 2010

Chalala85

Mussen2 skriver:

Selvfølgelig... hun er 14 mdr.

ahhh så går hun i vuggestue/dagpleje. Min søn havde flyverdragt, termostøvler, elefanthue, vanter og en ekstra fleece trøje hvis nu det var viiildt klodt. Vanterne bruger de dog ikke så meget i den alder, så kan de ikke samle ting op osv men jeg prøve både nogen i strik og så nogen vandtætte. Det var godt med de strikkede når han skulle ud og lege men de bliver hurtigt våde, så et par ekstra er altid godt

Anmeld

20. august 2010

Chalala85

Mussen2 skriver:

Jeg har ikke helt en ide om hvad man skal bruge til de små her til vinter?

Tænker på flyverdragt, thermo)støvler, varme sko, ? og?

Lad mig høre hvad man "plejer" at købe ind til en ny sæson og evt. anbefaling af mærker/produkter

Jeg plejer at være glad for okkergokker og name it. Det er bestemt ikke prisen der afgøre om det er de bedste. Sidste år vandt friends mærke fra coop tænk testen.

Anmeld

20. august 2010

Mussen2

Chalala85 skriver:

Jeg plejer at være glad for okkergokker og name it. Det er bestemt ikke prisen der afgøre om det er de bedste. Sidste år vandt friends mærke fra coop tænk testen.

Tak for dit svar - hvad med fodtøj?

Anmeld

20. august 2010

Chalala85

Mussen2 skriver:

Tak for dit svar - hvad med fodtøj?

Dem de har i skofus er gode.. mener de koster 300 kr og går helt op uden snøre osv så de selv kan lære at tage dem på. Dem bruger jeg og så får jeg nogen fra Canada fra min far.. men helt klart skofus har jeg god erfaring med.

Anmeld

20. august 2010

Mussen2

Chalala85 skriver:

Dem de har i skofus er gode.. mener de koster 300 kr og går helt op uden snøre osv så de selv kan lære at tage dem på. Dem bruger jeg og så får jeg nogen fra Canada fra min far.. men helt klart skofus har jeg god erfaring med.

ok - og bruger man bare thermostøvler og gummirøjser eller skal man også have nogle "vintersko"

Anmeld

20. august 2010

Chalala85

Mussen2 skriver:

ok - og bruger man bare thermostøvler og gummirøjser eller skal man også have nogle "vintersko"

De vintersko Mikkel har haft har mere været til en tur med bilen ud hos venner og familie, synes ikke de er så optimale i sneen, men de er op til den enkelte at vurdere hvor meget de vil bruge vintersko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.