Mine skønne børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. august 2010

lion

Den kære moderfølelse er utrolig.

Jeg har altid været glad for børn.

Men nej hvor er det bare anderledes når børnene er ens egne.

Hvor varmer det bare mit moderhjerte:

Når jeg kigger på Cassandra og ser hvor glad hun er for Julius. Hun vil gerne kysse, kramme og lege med ham. Her forleden tørrede hun ham om munden fordi han havde noget på hagen, hun var lidt hurtigere end mig. Ja hun ville også tørre mig om munden, da jeg havde lidt ved læben. Hun elsker bøger og lige nu mens jeg skriver dette, læser/viser hun en bog for Julius.

Hvor bliver jeg bare glad, når Cassandra løber en i møde når jeg kommer ned i vuggestuen for at hente hende.

Nej hvor jeg bare elsker den pige.

Når jeg sidder herhjemme og kigger på Julius, tænker jeg at denne dejlige og smukke dreng er min. Jeg får bare lyst til at kysse og kramme ham hele tiden og ikke stoppe igen. Han gør mig hel blød om hjertet, når han smiler sit gavtyv smil til mig, når han ser mig. Eller når han smiler fordi han kigger på Cassandra.

Hvor jeg bare elsker min søn.

Når jeg kigger på mine børn er jeg stolte af dem over hvor dygtige de er.

Her er lidt billeder af mine børn

Billede nr. 1-2: Cassandra ville lige ligge ved "MIN Julius.

Billede 3-4: Cassandra leger med Julius.

Billede 5-6: Cassandra bader sin mor med tøj på. Jeg bader så Julius.

Billede 7: Cassandra vil gerne ha Julius' blåbærmos.

Billede 8: Klovnen Julius.

Billede 9-10: Julius hygger sig lige

Billede 11: Far og søn.

Billede 12-13: Hjælper mor med at vaske op.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

otlitrom

Sikken et dejligt indlæg Helene. Og jeg ville også være stolt. hvis jeg havde lige så skønne unger som Du! De ér dejlige! Og hvor er Cassandra bare betænksom. Sødt hun "læser" for Julius

Dejligt kærlighedsfuldt indlæg!

Anmeld

20. august 2010

lion

kitty skriver:

Sikken et dejligt indlæg Helene. Og jeg ville også være stolt. hvis jeg havde lige så skønne unger som Du! De ér dejlige! Og hvor er Cassandra bare betænksom. Sødt hun "læser" for Julius

Dejligt kærlighedsfuldt indlæg!

Mange tak.

De tanker kommer jo tit, når jeg kiggeer på dem.

Ja betænktsom kan hun være nogen gange, andre gange vil hun ha hans mad eller tager hans sut eller legetøj og han må ikk låne hendes. Vi er så ved at lærer hende at dele, hvis hun skal lege med hans må han låne hendes

Anmeld

21. august 2010

TbCp

Århhh et skønt indlæg Helene!

Og dine unger er altså også dejlige!

Anmeld

21. august 2010

Barbamama

DEJLIGT indlæg!!!! Ja man elsker sine børn ud over alle grænser og man kysser dem lige indtil de får spat

Anmeld

21. august 2010

anna-jonas

Åhhhh......................de bli'r så store de to løve-børn. Ham Julius ligner da mere og mere farmand, hva'???

Knus mette

Anmeld

21. august 2010

Vingummien

lion skriver:

Den kære moderfølelse er utrolig.

Jeg har altid været glad for børn.

Men nej hvor er det bare anderledes når børnene er ens egne.

Hvor varmer det bare mit moderhjerte:

Når jeg kigger på Cassandra og ser hvor glad hun er for Julius. Hun vil gerne kysse, kramme og lege med ham. Her forleden tørrede hun ham om munden fordi han havde noget på hagen, hun var lidt hurtigere end mig. Ja hun ville også tørre mig om munden, da jeg havde lidt ved læben. Hun elsker bøger og lige nu mens jeg skriver dette, læser/viser hun en bog for Julius.

Hvor bliver jeg bare glad, når Cassandra løber en i møde når jeg kommer ned i vuggestuen for at hente hende.

Nej hvor jeg bare elsker den pige.

Når jeg sidder herhjemme og kigger på Julius, tænker jeg at denne dejlige og smukke dreng er min. Jeg får bare lyst til at kysse og kramme ham hele tiden og ikke stoppe igen. Han gør mig hel blød om hjertet, når han smiler sit gavtyv smil til mig, når han ser mig. Eller når han smiler fordi han kigger på Cassandra.

Hvor jeg bare elsker min søn.

Når jeg kigger på mine børn er jeg stolte af dem over hvor dygtige de er.

Her er lidt billeder af mine børn

Billede nr. 1-2: Cassandra ville lige ligge ved "MIN Julius.

Billede 3-4: Cassandra leger med Julius.

Billede 5-6: Cassandra bader sin mor med tøj på. Jeg bader så Julius.

Billede 7: Cassandra vil gerne ha Julius' blåbærmos.

Billede 8: Klovnen Julius.

Billede 9-10: Julius hygger sig lige

Billede 11: Far og søn.

Billede 12-13: Hjælper mor med at vaske op.

Uhhh mine to dejlige ynglings børn (udover Emil ) De er bare så dejlige begge 2.

Og sikke Julius har ændret sig bare på de få uger siden i var her, han er jo ved at blive en stor dreng

Anmeld

21. august 2010

lion

Tulipan skriver:

Uhhh mine to dejlige ynglings børn (udover Emil ) De er bare så dejlige begge 2.

Og sikke Julius har ændret sig bare på de få uger siden i var her, han er jo ved at blive en stor dreng

Mange tak.

Ja han har ændret sig rigtig meget. Nu får han også mere "rigtig mad" I dag  fik han havregrød, lidt rugbrød og pasta med kødsovs(blendet) sikke som han spiste. Han fik ikk det hele på enn gang.

Anmeld

21. august 2010

Skouboe

Hvor er de dejlige

Anmeld

21. august 2010

Vingummien

lion skriver:

Mange tak.

Ja han har ændret sig rigtig meget. Nu får han også mere "rigtig mad" I dag  fik han havregrød, lidt rugbrød og pasta med kødsovs(blendet) sikke som han spiste. Han fik ikk det hele på enn gang.

Dejligt at høre at han har fået en stor appetit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.