Ventetiden er ulidelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. august 2010

twinboys

Tænk 3 timer har min lille pus siddet og ventet på skadestuen nu...

Og de venter stadig...

Så derefter skal han i røntgen hvor der nok også er ventetid og efter røntgen skal han sikkert vente igen for at komme til at snakke med lægen igen...

Gaaaaaaaab siger jeg bare...

Jo jo forstår jo godt at de akute kommer først... Men synes jo det er lidt synd for min Oliver

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

LinLin

Hvad har han lavet?

Anmeld

20. august 2010

TbCp

Åhh ja de skadestue besøg kan være slemme! Håber han snart kan komme til!

Anmeld

20. august 2010

twinboys

Mor til David skriver:

Hvad har han lavet?

ikke noget... men har vildt ondt og kan ikke gå på sit ben...

Majbritt

Anmeld

20. august 2010

twinboys

TbCp skriver:

Åhh ja de skadestue besøg kan være slemme! Håber han snart kan komme til!

ja nu er der gået 3½ time og der sker bare intet... Fedt at bruge en fredag på det...

Majbritt

Anmeld

20. august 2010

novembermor

Æv, hvor træls at skulle sidde der og vente. Håber at I er kommet hjem nu og at lille Oliver har fået det bedre

Jeg var med min datter på skadestuen i mandags, fordi hun var faldet og havde slået armen

Det var så synd for hende, men jeg blev positivt overrasket over ventetiden.

Vi gik direkte fra indskrivningsskranken til en stue, hvor hun blev undersøgt. Der blev bestilt røntgen og min datter døsede hen. Der gik ca. ½ time så kom vi til røntgen, hvor der var tid til at trøste og sidde på skødet for at få taget billederne. Billederne blev evalueret af lægen og jeg fik set dem. Derefter blev gipsen lagt.

Der gik 1 time fra vi ankom til vi forlod skadestuen igen med gipsarm og tid til kontrol i næste uge.

Anmeld

20. august 2010

XXSS

Synd for din lille purk - men han skal nok klare den, han er jo en sej en af slagsen  Har selv arbejdet på skadestuen i 6 år og det skal altså siges, at det hellere ikke er sjovt for personalet når der er så laaaang ventetid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.