"købe" grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.079 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. august 2010

lisesp83

Hvad for noget købe grød syns jeres børn bedst om? Smag, fabrikant osv!

Også gerne frugtmos. .. Blander i det i grøden evt?

Hvad hitter hos jeres små poder?

Knus Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

BabyStella!

lisesp83 skriver:

Knus Lise

Jeg bruger dem fra Nestlé - det er det eneste min datter vil spise. De er tit på tilbud, 3 stk for 80 kr. i Superbest

Min datter spiser; grød med yoghurt, musligrød og fuldkornsgrød. Der kan man selv blande lidt frisk frugt i eller frugtmos.

Jeg blander det desuden med MME.

Anmeld

20. august 2010

lisesp83

BabyStella! skriver:

Jeg bruger dem fra Nestlé - det er det eneste min datter vil spise. De er tit på tilbud, 3 stk for 80 kr. i Superbest

Min datter spiser; grød med yoghurt, musligrød og fuldkornsgrød. Der kan man selv blande lidt frisk frugt i eller frugtmos.

Jeg blander det desuden med MME.

Min datter er 4 mdr.. Og jeg skal snart starte på grød nemlig.

Er det bedst at blande det med MME?

Hvis man køber et mærke, skal man så helst holde sig til det?

Anmeld

20. august 2010

SHERO

Elias ELSKEDE risgøden fra Semper, den er billigere og flere potioner i pakken, så er den lidt mere luftig (synes jeg) end de andre mærker. Så den ville elias helst spise... :-) (faktisk det eneste han ville spise) hehe

Anmeld

20. august 2010

lisesp83

Tullen85 skriver:

Elias ELSKEDE risgøden fra Semper, den er billigere og flere potioner i pakken, så er den lidt mere luftig (synes jeg) end de andre mærker. Så den ville elias helst spise... :-) (faktisk det eneste han ville spise) hehe

Semper!! Hvor køber man det? Syns ikke jeg har set det mærke før..

Anmeld

20. august 2010

BabyStella!

lisesp83 skriver:

Min datter er 4 mdr.. Og jeg skal snart starte på grød nemlig.

Er det bedst at blande det med MME?

Hvis man køber et mærke, skal man så helst holde sig til det?

Altså, jeg har prøvet det der billige Semper oz, men syns´ det er svært og blande sammen. Så jeg har holdt mig til Nestle.

Tror ikke man skal holde sig til et bestemt mærke - det er jo meget mild ved maven

Grunden til jeg blander det sammen med MME, er fordi min datter helst skal ha´ de der 400 ml. om dagen, ellers skal hun ha´ jerndråber. Men hun blir´ 11 mdr. imorgen så vi stopper nok snart alligevel. Man kan oz godt blande det sammen med vand, men mener at når de er 4 mdr, så.... Åhh, min datter skulle vidst ha´ en 600-800 ml. MME om dagen, mener jeg. Er ikke sikker. Men netop for at de får mælk nok, så blander man grøden op med MME

Anmeld

20. august 2010

Ni-ko-li-ne

lisesp83 skriver:

Knus Lise

Holle laver en købe grød som man blander med MME/Sødmælk og kogt vand....  samt 1 tsk fedtstof...

det gode ved denne købe grød, er at den ikke er fyldt med sukker og sukker i forklædning ligesom Nestle og de andre produkter fra supermarkedet...

Anmeld

20. august 2010

lisesp83

BabyStella! skriver:

Altså, jeg har prøvet det der billige Semper oz, men syns´ det er svært og blande sammen. Så jeg har holdt mig til Nestle.

Tror ikke man skal holde sig til et bestemt mærke - det er jo meget mild ved maven

Grunden til jeg blander det sammen med MME, er fordi min datter helst skal ha´ de der 400 ml. om dagen, ellers skal hun ha´ jerndråber. Men hun blir´ 11 mdr. imorgen så vi stopper nok snart alligevel. Man kan oz godt blande det sammen med vand, men mener at når de er 4 mdr, så.... Åhh, min datter skulle vidst ha´ en 600-800 ml. MME om dagen, mener jeg. Er ikke sikker. Men netop for at de får mælk nok, så blander man grøden op med MME

Kan man ikke give lidt grød, og så flaske efter? Åha syns det grød start er svært.

Anmeld

20. august 2010

Banditten´s mor

Ni-ko-li-ne skriver:

Holle laver en købe grød som man blander med MME/Sødmælk og kogt vand....  samt 1 tsk fedtstof...

det gode ved denne købe grød, er at den ikke er fyldt med sukker og sukker i forklædning ligesom Nestle og de andre produkter fra supermarkedet...

Holle er super!

Jeg er nu osse glad for Semper eller sønnike er. Den er heller ikke smækfyldt med sukker eller maltodextrin.

Anmeld

20. august 2010

Ni-ko-li-ne

men faktisk er det overraskende nemt at kogegrøden selv (og meget meget billigere) for ikke at nævne sundere...

frugtmos er også super nemt selv at lave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.