Knald hamrende nem dessert.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Lady Marion <3

BechHannibal skriver:

marengsbunde med vamilieis på - så pisker du flødeskum med lidt flourmelis og vender en optået skovbærbland og hælder over isen - så er der serveret:0)

Nemt hutigt og billigt:0)

Rigtig god ide

Forstod bare ikke den med vender en optået skovbærbland ??

Ellers friske bær ovenpå

Ja den lyder lækker , det hun mener er bare optøet eller friske bær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

LLN

jordbærtrifli

Eller hvis du har tiden inden i skal afsted så en lækker brownie med jordbærsauce og vanilieis.

Anmeld

20. august 2010

JulieE

Hvad med en æble tærte. Har en super nem opskrift hvor man lægger æbler (+evt nødder) i bunden og en smuldre dej over. evt tages med ubagt og bages på stedet. serveres med vanillie is  eller cremefraiche

Anmeld

20. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Muffi . skriver:

uhm lyder også lækkert   serveret i dessert glas , så ville det tilmed se rigtigt fint ud

vi plejer at lave det på et stoooooort fad og så kan folk selv tage Men ja, det ser også rigtig fint ud, anrettet

Anmeld

20. august 2010

Lady Marion <3

LLN skriver:

jordbærtrifli

Eller hvis du har tiden inden i skal afsted så en lækker brownie med jordbærsauce og vanilieis.

Brownie har jeg også overvejet   må da lige google jordbær trifli

Anmeld

20. august 2010

Valle81

BechHannibal skriver:

marengsbunde med vamilieis på - så pisker du flødeskum med lidt flourmelis og vender en optået skovbærbland og hælder over isen - så er der serveret:0)

Nemt hutigt og billigt:0)

Rigtig god ide

Forstod bare ikke den med vender en optået skovbærbland ??

Ellers friske bær ovenpå

Ha ha - ej jeg skrev lige med en baby på den ene arm:0)

Altså der skulle stå at i flødeskummen skal der vendes en optøet skovbærblanding i:0) og ja så evt pynte med lidt bær på:0)

Anmeld

20. august 2010

Lady Marion <3

JulieE skriver:

Hvad med en æble tærte. Har en super nem opskrift hvor man lægger æbler (+evt nødder) i bunden og en smuldre dej over. evt tages med ubagt og bages på stedet. serveres med vanillie is  eller cremefraiche

Er så mega dårlig til tærter   de bliver hverken gode eller pæne

Anmeld

20. august 2010

Valle81

Muffi . skriver:

ser du det lyder lækkert   hva jeg bare glemte at skrive var at jeg skal transportere den , den skal ikke serveres hjemme

Ahh jeg ser - men den er så hurtig at lave at du jo nærmest kan smaske den sammen der hvor i er:0)

Anmeld

20. august 2010

marhemor

Muffi . skriver:

Ja det er så gooodt   spiser det bare for tit herhjemme ..

Eller erstat æblerne med optøede frosne jordbær, som er sødet ganske let... Lidt ligesom jordbær trifli, der er bare ingen sprut i, men det er super lækkert

Anmeld

20. august 2010

otlitrom

Den her! Bærtærte. Top nem, intet kan gå galt! Og det smager fantastisk! Jeg ville nok lave dobbelt portion, men selv jeg -bagemongolen- kunne lave den! Serverede den med creme fraiche. Hvis den er afkølet kan du sagtens have den med nogen steder. Den stivner. Så kan den lunes på gerningsstedet

http://aniston.dk/laekker-jordbaerkage.13202.ahtml

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.