Hjælp piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. august 2010

betiinsen

Stoppede på mine piller for næsten 2 uger siden og efter ca. 4 - 5 dage fik jeg min mens, som self. stadig var styret af pillerne. Blødte helt vildt, og har nu haft min mens. intil igår.

SÅ i går fik jeg sådan nogle små nap i underlivet, som jeg bemærkede, men tænkte at et nok bare var fordi jeg stoppede på p-piller, så bestemte jeg mig for dagen after at tage en ægløsningstest, som viste to ret røde streger, som om jeg skulle have min ægløsning idag, og har også lidt udflåd.

Min mens, varede i 6 dage, hvilket var længere end normalt. Skulle først have min ægløsning efter beregning i midten af næste uge, men havde også svært ved at beregne præcis.

Mine spørgsmål derfor. Burde jeg have ægløsning nu?

Og hvis jeg har det idag, er det så for sent at være sammen med min kæreste idag, da ægløsning også måske er idag?

Er mega forvirret.. Håber meget i vil hjælpe hurtigst muligt..

Mange knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

betiinsen

Plz.. Nogen der ved noget om det?

Anmeld

20. august 2010

pussekat

betiinsen skriver:

Stoppede på mine piller for næsten 2 uger siden og efter ca. 4 - 5 dage fik jeg min mens, som self. stadig var styret af pillerne. Blødte helt vildt, og har nu haft min mens. intil igår.

SÅ i går fik jeg sådan nogle små nap i underlivet, som jeg bemærkede, men tænkte at et nok bare var fordi jeg stoppede på p-piller, så bestemte jeg mig for dagen after at tage en ægløsningstest, som viste to ret røde streger, som om jeg skulle have min ægløsning idag, og har også lidt udflåd.

Min mens, varede i 6 dage, hvilket var længere end normalt. Skulle først have min ægløsning efter beregning i midten af næste uge, men havde også svært ved at beregne præcis.

Mine spørgsmål derfor. Burde jeg have ægløsning nu?

Og hvis jeg har det idag, er det så for sent at være sammen med min kæreste idag, da ægløsning også måske er idag?

Er mega forvirret.. Håber meget i vil hjælpe hurtigst muligt..

Mange knus herfra

hejsa

vis du her tage en ægløsningstest, som viste to ret røde streger i dag så her ud ægløsning også skal du være samme med mand i dag så i seng med jer

Anmeld

20. august 2010

Muffinmus

altså har du en relativ normal cyklus på ca 28 dage så har du ca æl 14 dage før næste mens, og det er jo ofte 14 dage efter mens FØRSTE dag. Så ja, du kan have æl nu:-)

Og dyrk bare sex, hvis det er for sent så er det bare på den igen næste måned jo:-)

Anmeld

20. august 2010

betiinsen

Ja det er rigtigt nok, men burde det være for sent, hvis jeg først har fået ægløsning i aftes eller til morgen, det er ofte 24 timer ikk?..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.