Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hjemme hos os har vi snakket meget om Sebastian og Nilas. Jeg er også vild med Tristian og Gustav og Viktor.
Går det som jeg håber kommer vores lille dreng til at hedde Nilas Alfred.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Pigenavnene er der så småt styr på - men men men, der er 50% (sjovt nok ) chance for en dreng. Og vi er bare på bar bund med de navne - kan du/I give lidt inspiration, kan være I har et navn i tankerne, vi slet ikke har tænkt på. Af pigenavne har vi bl.a.: - Sofie (efter min søster Sophie - 17 år) - Anna (efter min oldemor - 89 år) - Clara-Sofie (vist det skal være dobbelnavn) - Cecilie (mandens favoritnavn - efter mit ) Men men men, intet er besluttet endnu..
Pigenavnene er der så småt styr på - men men men, der er 50% (sjovt nok ) chance for en dreng.
Og vi er bare på bar bund med de navne - kan du/I give lidt inspiration, kan være I har et navn i tankerne, vi slet ikke har tænkt på.
Af pigenavne har vi bl.a.:
- Sofie (efter min søster Sophie - 17 år)
- Anna (efter min oldemor - 89 år)
- Clara-Sofie (vist det skal være dobbelnavn)
- Cecilie (mandens favoritnavn - efter mit )
Men men men, intet er besluttet endnu..
Hejsa
Jeg kan da varmt anbefale ANTON
Katja - mor til Anton på 17 dage...!
herhjemme snakker vi om drengenavnene. Alexander og Benjamin.
Hvad med:
Luka
Mika
Mikas
Linus
Vi har netop fået at vide, at vi skal have en pige, så du kan få vores drengenavnsliste lige her:
Arthur (favorit)
Leander
Asger
Kornelius
Absalon
Ludvig
Emanuel
Kaj
Zacharias
Theodor
Op - kom gerne med flere
CamillaSoefelt skriver: Hvad med Luca..?
Hvad med Luca..?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128