Du skal da lige have et kram.
Jeg venter også nr. 2, og synes faktisk, der er langt mere at bekymre sig om denne gang. Med nr. 1 var det for vores vedkommende bare ren lykke. Nu er der også lige den der med, om man nu kan slå til i forhold til hele 2 vidundere, som skal dele den ubetingede kærlighed.
Så du skal vide, at du ikke er den eneste, der bekymrer sig.
I forhold til, at du skriver, at du "burde" være lykkelig: Sådan må du IKKE tænke. Det er bare destruktivt. Du "burde" ikke noget som helst. Du må føle lige hvad du vil, og ingen kan da være i tvivl om, at du er en skøn mor, og nr. 2 også får det herligt sammen med dig - Du er jo engageret i dig selv og din familie. Det fremgår jo af dit indlæg.
Du bliver glad igen. Tillad du bare dig selv at have det lidt trist i perioder. Husk at forkæle dig selv. Gravide kvinder fortjener al den omsorg de kan få! 
Tag du dig bare en tudetur, selvfølgelig savner du de gamle venner og familien. Det er helt naturligt. Og se så, om du ikke kan komme i tanker om noget, der lige kan løfte humøret lidt bagefter.
Hvad med at se på babybilleder af din datter? Genoplev den nye lykke, så skal du se, - om få uger glæder du dig helt vildt til din lille drengs ankomst. (Personligt er jeg begyndt at glæde mig meget mere frit til nr. 2 efter MD scanning i uge 20).
Kram
Anmeld