Legetøj, aktivering baby 3-4 mrd. hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.821 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. august 2010

Eliza/lykke

Elizabeth snakker - og hun snakker. Det er SÅ skønt, også selvom det ikke er mere end 10 min. ad gangen. Wow, hvor er det dejligt. Og livet virker lidt mere normalt.

Anyway - hun har en uro og en bøjle med dyr, som hun kan daske til, rangler og et tæppe med farver. Ellers har hun ikke noget legetøj. Jeg aner ikke, hvad der kunne være godt?

Hun vil stadig ikke sidde og kigge på mig, når jeg laver mad. Det må være mega kedeligt  - hun vil gerne ligge og daske til dyrene i kravlegården, men ikke længe.

Er der noget legetøj, som I kan anbefale til baby på 4 mrd? Det er hun jo lige om hjørnet.

Kram her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Mette.

Eliza/lykke skriver:

Elizabeth snakker - og hun snakker. Det er SÅ skønt, også selvom det ikke er mere end 10 min. ad gangen. Wow, hvor er det dejligt. Og livet virker lidt mere normalt.

Anyway - hun har en uro og en bøjle med dyr, som hun kan daske til, rangler og et tæppe med farver. Ellers har hun ikke noget legetøj. Jeg aner ikke, hvad der kunne være godt?

Hun vil stadig ikke sidde og kigge på mig, når jeg laver mad. Det må være mega kedeligt  - hun vil gerne ligge og daske til dyrene i kravlegården, men ikke længe.

Er der noget legetøj, som I kan anbefale til baby på 4 mrd? Det er hun jo lige om hjørnet.

Kram her fra

Vores datter på knap 4 måneder elsker alle de der dyr fra Lamaze. De er virkelig farverige og kan rasle. - Så hun elsker at ligge med en på maven og snakke og spise i den

- Så de kan hvertfald klart anbefales. Hun har en tiger derfra og den er især at foretrække frem for de andre hun har, så et kæmpe hit! 

Anmeld

20. august 2010

Eliza/lykke

Mette. skriver:

Vores datter på knap 4 måneder elsker alle de der dyr fra Lamaze. De er virkelig farverige og kan rasle. - Så hun elsker at ligge med en på maven og snakke og spise i den

- Så de kan hvertfald klart anbefales. Hun har en tiger derfra og den er især at foretrække frem for de andre hun har, så et kæmpe hit! 

så går jeg udfra at hun kan nu kan gribe om tingene og tage dem i munden?

Det kan Elizabeth ikke endnu, men jeg glæder mig til at det kommer.

Hun har også nogle rangler derfra, og dem elsker hun at kigge på. Men kan ikke tage fat i dem.

Anmeld

20. august 2010

Mette.

Eliza/lykke skriver:

så går jeg udfra at hun kan nu kan gribe om tingene og tage dem i munden?

Det kan Elizabeth ikke endnu, men jeg glæder mig til at det kommer.

Hun har også nogle rangler derfra, og dem elsker hun at kigge på. Men kan ikke tage fat i dem.

Ja, hun har taget ved tingene selv de sidste 3 uger nu. det er bare super hyggeligt når hun selv hiver i det hun gerne vil have.

Det største hit er dog stadig sådan et tæppe med en masse ting som hænger ned hun kan kigge på.

Så indtil de bliver lidt større tror jeg ikke der er så meget andet at lege med end sådan et tæppe hvor de kan kigge.

Anmeld

20. august 2010

Tanni

Min datter på 5 mdr's yndlings legetøj er hendes elefant fra Lamaze og kender mange der synes det er interessant legetøj, så det kan varmt anbefales

Ellers kan jeg også anbefale bogen: Leg med din baby... der står en masse om aktivering og den er rigtig populær herhjemme

Anmeld

20. august 2010

serinasmor

da serina var 3-4 mdr var hendes favorit legetøj en solrangle fra sassy og en babytandbørste af den slags med bredt fladt skaft der var nemt at holde på ...

du skriver elisabeth ikke vil sidde og kigge på dig lave mad .. har du prøvet at lægge hende på en dyne på gulvet istedet for i en skråstol og så snakke om hvad du laver evt synge børnesange imens ... virkede ret godt her

hmmm ... hvad lavede vi ellers da serina var 3-4 mdr... sang børnesange som hjulene på bussen og jeg er en lille undulat ... begge dele med fagter .. det elskede hun og gør det stadig (7½mdr) og så legede vi trille leg og brugte lang tid på at vise hende spændene legetøj imens hun lå på maven

det blev vist lidt rodet

Anmeld

20. august 2010

Eliza/lykke

tak for alle jeres svar. Det er lidt at tage af.

Jeg må prøve det med dynen, men vi har hund - og den fæler vildt meget.

Tager nogle af jer ud, f.eks. i indkøbscentre? Eller til vandet? I svømmehallen? Eller noget andet?

Anmeld

20. august 2010

Koen.

Eliza/lykke skriver:

Tager nogle af jer ud, f.eks. i indkøbscentre? Eller til vandet? I svømmehallen? Eller noget andet?

Vi er hver dag ude og kigge butikker, handle ovs. svømme gør vi ikke da hun er bange for vand

Anmeld

20. august 2010

serinasmor

Eliza/lykke skriver:

vi gik til babysalmesang en gang om ugen .. og skal starte igen til september... det var en stor succes dengang ..( nu må vi se om det er det igen for hun lgger IKKE stille mere) ... så var vi dengang en enkelt gang i legestue .. men der følte moren hun var for lille så det måtte vente lidt .. har været afsted igen nu og dfet gik meget bedre ... vi går sjældent i indkøbscenter men går tit ture i naturen både dengang og nu

Anmeld

20. august 2010

dorthemus

Herhjemme synger vi meget og det dejlige er, at hun nu 12 uger gammel begynder at reagere på dem og det ser ud som om hun har sine favoritter  Vi har lige købt Halfdan Rasmussens ABC med tilhørende cd og den hører vi meget og danser rundt til.

Og så er vi begyndt til babysvøm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.