En lille opdatering på de skrækkelige afleveringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. august 2010

TbCp

De to sidste dage er vi stået megatidligt op så Liva har kunne spise morgenmad hjemme.... og af en eller anden grund fungerer det åbenbart!

Så jeg har nu to dage afleveret en GLAD pige... ikke en eneste tåre er der kommet....

Så hvis det bare er det der skal til, at spise morgenmad hjemme i stedet for i børnehaven, så står vi skisme bare tidligere op og klare det

Det giver både datter og mor en bedre dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Mumto3

ej, det lyder dejligt!!! Hos os var det også løsningen på en dreng der var ked af at skulle i børnehave. Da han fik lov til at komme som den første (eller en af de allerførste) så var han glad igen. Når det en sjælden gang så skete at vi kome sent af sted var han helt opløst i gråd. Han kunne slet ikke håndtere det. Det var ikke abre i starten det var sådan, det var alle 3 år han gik i børnehave.

Tillykke med at I har fundet en løsning der virker :-)

Anmeld

20. august 2010

otlitrom

Hvis det er det der skal til, så er det jo ikke en uoverskuelig løsning. Dejligt at I har fundet noget der hjælper.

Godt at I fandt en udvej så alle er glade!!

Anmeld

20. august 2010

wamse

Det var da bare super dejligt for jer, det er bare så hårdt at aflevere et ulykkeligt barn.

Anmeld

20. august 2010

Mathilde

Ej hvor dejligt hvis det lige er det der skal til for at Liva føler sig bedre tilpas når hun skal afleveres det må være rigtig svært at aflevere et grædende barn!!!

Anmeld

20. august 2010

TbCp

Mumto3 skriver:

ej, det lyder dejligt!!! Hos os var det også løsningen på en dreng der var ked af at skulle i børnehave. Da han fik lov til at komme som den første (eller en af de allerførste) så var han glad igen. Når det en sjælden gang så skete at vi kome sent af sted var han helt opløst i gråd. Han kunne slet ikke håndtere det. Det var ikke abre i starten det var sådan, det var alle 3 år han gik i børnehave.

Tillykke med at I har fundet en løsning der virker :-)

Det gælder jo bare om at finde det der fungere

Jeg er bare så glad for at aflevere et glad barn

Anmeld

20. august 2010

TbCp

kitty skriver:

Hvis det er det der skal til, så er det jo ikke en uoverskuelig løsning. Dejligt at I har fundet noget der hjælper.

Godt at I fandt en udvej så alle er glade!!

Ja det er jo det

Anmeld

20. august 2010

TbCp

wamse skriver:

Det var da bare super dejligt for jer, det er bare så hårdt at aflevere et ulykkeligt barn.

Jeg er bare gået derfra flere gange med ondt i maven... det er slet ikke sjovt.
Så jeg er bare rigtig glad nu!!!

Anmeld

20. august 2010

MM1987

Dejligt i har fundet en løsning - og den ikke var mere kompliceret end morgenmad...

Det er ikke sjovt at starte dagen med tåre og gråd...

Anmeld

20. august 2010

TbCp

Mathilde skriver:

Ej hvor dejligt hvis det lige er det der skal til for at Liva føler sig bedre tilpas når hun skal afleveres det må være rigtig svært at aflevere et grædende barn!!!

Det er bare SÅ hårdt at skulle gå fra sit grædende barn... nøj hvor kan man føle sig som en dum mor
Så jeg er bare så glad for at vi har fundet en løsning.

Glad Liva = Glad mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.