et lille kuk fra os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Milka

hej med jer

har ikke været så aktiv herinde på det seneste, der er sket meget ... pigerne er startet i vuggestue! vi er ved at køre ind lige nu og indtil videre går det fint – har dog ikke prøvet at forlade dem endnu, så nu må vi se

den ligger i brønshøj og tager omkring 25 minutter at komme til. men jeg har fået lov til at bevare min plads på ventelisten og vil blive tilbudt noget tættere på i løbet af de næste måneder. så må jeg tage stilling til om pigerne skal flyttes når den tid kommer.

og hvad med mig? tja, det er en god ting at vi endelig fik pladser, for jeg var ved at gå helt i opløsning til sidst – de sidste par måneder har virkelig været hårde. jeg har meldt mig arbejdsledig og er på kontanthjælp nu. håber min læge vil give mig en stress-sygemelding så aktiveringsfolkene kan lade mig være i fred bare et lille bitte stykke tid ... bare så jeg lige kan komme ovenpå igen efter at være blevet ramt af det godstog der hedder TVILLINGER   (held og lykke mary, siger jeg bare )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

MORJESPERSEN

Hvor er det dejligt at de har fået en plads... og endnu bedre at i kan blive på ventelisten til noget bedre..... Kan ski godt forstå du har det hårdt Camilla...... jeg husker selv hvordan det var da man havde fået nok af at gå hjemme...... håber din læge vil hjælpe dig til du lige kan komme oven på. Jeg skal selv til at være alene mor nu, så håber jeg må søge råd hos dig

En varm tanke her fra  til jeralle 3

Anmeld

19. august 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Hvor er det dejligt at de har fået en plads... og endnu bedre at i kan blive på ventelisten til noget bedre..... Kan ski godt forstå du har det hårdt Camilla...... jeg husker selv hvordan det var da man havde fået nok af at gå hjemme...... håber din læge vil hjælpe dig til du lige kan komme oven på. Jeg skal selv til at være alene mor nu, så håber jeg må søge råd hos dig

selvfølgelig må du søge råd hos mig, søde fie

er du ok?

Anmeld

20. august 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvor lyder det bare fedt!Glæder mig til at høre mere om de store bøtters tid i vuggestue

Du kommer til at elske din tid alene,det bliver så godt for dig.Og du har da ved Gud om nogen fortjent det

Anmeld

20. august 2010

Dictes mor

Jeg håber, at det hele kommer til at gå godt med pigerne i vuggestuen, men hvorfor skulle det ikke det, de er jo så glade og friske, de vil sikkert nyde at lege med en hel masse andre børn, og så er de godt trætte, når de kommer hjem til mor, som har fået sig en lille slapper måske, hvis hun kan få fred fra de strenge aktiveringsmennesker...

Anmeld

20. august 2010

Dictes mor

MORJESPERSEN skriver:

Hov er jeg gået glip af noget, alenemor? Er du okay?

Anmeld

20. august 2010

lion

Milka skriver:

hej med jer

har ikke været så aktiv herinde på det seneste, der er sket meget ... pigerne er startet i vuggestue! vi er ved at køre ind lige nu og indtil videre går det fint – har dog ikke prøvet at forlade dem endnu, så nu må vi se

den ligger i brønshøj og tager omkring 25 minutter at komme til. men jeg har fået lov til at bevare min plads på ventelisten og vil blive tilbudt noget tættere på i løbet af de næste måneder. så må jeg tage stilling til om pigerne skal flyttes når den tid kommer.

og hvad med mig? tja, det er en god ting at vi endelig fik pladser, for jeg var ved at gå helt i opløsning til sidst – de sidste par måneder har virkelig været hårde. jeg har meldt mig arbejdsledig og er på kontanthjælp nu. håber min læge vil give mig en stress-sygemelding så aktiveringsfolkene kan lade mig være i fred bare et lille bitte stykke tid ... bare så jeg lige kan komme ovenpå igen efter at være blevet ramt af det godstog der hedder TVILLINGER   (held og lykke mary, siger jeg bare )

Ok lækkert at de er kommet i vuggestue og at du beholder din plads på listen.

Glæder mig til at hører hvordan det går med deres vuggestue start

Anmeld

20. august 2010

TbCp

Ja det må være helt rart lige at få et lille pusterum ind imellem og se andet end børn, bleer og babymos!

Håber det hele kommer til at køre let!

Anmeld

20. august 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

hej med jer

ned til lægen med dig søde! og så lukker du bare op for tårekanalen.... ikke noget med at lægge skjul på hvordan du har det!

Anmeld

21. august 2010

anna-jonas

Det var super godt at høre, at Bøtte-pigerne er blevet til STORE Vuggebørn. Håber at det gi'r dig den luft du har brug for. Jeg synes at du er så sej, at du har gået hjemme med dem så længe.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.