Anbefal en bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Stumpen

Jeg vil sige vestjyskbank, selvom de ikke er banken for folk uden penge, men dem med penge... Men jeg har altid haft denne og da jeg flyttede sammen med min kæretse og hans økonomi var mere end katestrofalt tog de ham ind og har hjulpet os virkelig meget...

Så den bliver vi i, da de nu ved hvad vi står for.... Tror ikke altid løsningen er at flytte bank, men derimod at vise den bank man har at man er villig til at kæmpe for at få sin økonomi på rette kurs igen, for så er de også villig til at hjælpe en....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

LinLin

Har nordea og er helt tilfreds

Anmeld

19. august 2010

mor_sabina

er lige flyttet til spar nord og ar simpelthen fået en fantastisk rådgivning. Nu forstår jeg min økonomi og kan sætte mig ned og regne på et boligkøb
For mig er det vigtigt at være med i processen så jeg ikke føler mig udenfor, det er jo ens eget ansvar i sidste ende.

Anmeld

19. august 2010

saxa

Spar Nord og Østjydsk bank.. Dog er vi begge i den sidstnævnte nu...

Anmeld

19. august 2010

MetteT

Jeg er godt tilfreds med Sydbank som jeg har nu.. Tidligere havde jeg Danske bank som jeg også havde det fint med.. Skiftede kun da manden og jeg sku købe hus og så var det hele noget nemmere med samme bank..

Knus Mette

Anmeld

19. august 2010

Alexander&Lærke

Nykredit bank, har har vi både konto og forsekringer igennem.

Anmeld

19. august 2010

dorthemus

Amagerbanken.. ...(den har jeg )

Anmeld

19. august 2010

Kristina V

Er lige flyttet fra Danskebank (lorte bank pænt sagt) til

Bank Nordik.. ELSKER min nye bank.. De er bare SÅ super flinke dernede.

Hvergang rådgiveren har snakket med en af os (der har været meget nu med al flytning af kontis) har har spurgt hvordan vi har det, hils osv...

Anmeld

20. august 2010

Munder

Jeg synes det er svært at anbefale en bank, alle har jo forskellige opfattelse af samme bank, da mennesker ikke er ens, og alle filialer er forskellige.

Måske skulle man anbefale en bankrådgiver

Anmeld

20. august 2010

sbs78

Nordea helt klart  Nordea er kåret som danmarks bedste bank.

Gå ind på www.pengepriser.dk og sammling priser. Nordea er blandt en af de billigste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.