hmmm... jeg tænker at det ville være nemmest for jer, og det jeres pige ville blive gladest for, MEN jeg synes også at det er asocialt. Alle kan sagtens inviteret 3-4 stykker med til en lille intim fødselsdag, og så kan de gå og snakke om den super fødselsdag DE har været til, men som de andre ikke var en del af, og misundelsen sstarter. Derudover vil der sikkert være nogen som ALDRIG vil blive inviteret til fødselsdag sammen med et par stykke andre. Faktum er at det er ikke alle i en folkeskoleklasse der er med i en klikke på et par stykker, som de kan invitere.
Hvad så om nogle år, hvis din datter har fundet en bedste veninde, og de bliver uvenner (det sker jo) og det så tilfældigvis er 1 uge før bedstevenindens fødselsdag og vedkommende derfor vælger at din datter alligevel ikke skal med til hendes fødseldag. For nu er din datter nemlig ude, og ikke inde i varmen?
Jeg synes det meget nemt kan få store konsekvenser at begynde at udvælge nogle.
(det er lidt ligesom med hold til boldspil. Selvfølgelig er der altid nogen der står tilbage, og blvier de sidste der bliver valgt. men forestil dig lige, at der skulle spilles rundbold i skolen, og da de dårligste står tilbage og venter på at blive valgt, så siger de andre: I må ikke være med. I er for dårlige. Det handler om sammen hold og at alle skla være med)
Anmeld