Vis mig jeres kæledyr:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Plysbjørnen

Her er vores 2 dejlige katte... 

Den mange farvede er Mulle, den gråstribede med hvide ben hedder Pjevs...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

gruener

Jeg har min boxer Walder på snart 2 år og min Vunz på 3 år.. De er altså bare buddies  

Anmeld

20. august 2010

Fiona78

Mine elskede missetatter

Den rød/hvide er Bin Laden, vi kalder ham nu bare Butte men ja han er en værre terrorist

Den lille sorte er hans "lillebror" Bøllemis

Anmeld

20. august 2010

Faith

gruener skriver:

Jeg har min boxer Walder på snart 2 år og min Vunz på 3 år.. De er altså bare buddies  

Nej nej nej hvor er han skøn! Er fuldstændig skudt i boxere og det samme er min mand. Han havde boxere som barn og de historier han kan fortælle om dem

Anmeld

20. august 2010

gruener

smillaluna skriver:

Nej nej nej hvor er han skøn! Er fuldstændig skudt i boxere og det samme er min mand. Han havde boxere som barn og de historier han kan fortælle om dem

Det er også en helt fantastisk hund.. De er søde glade og venlige... Ogwalder elsker børn, så det bliver sjovt når den lille kommer ud om ikke længe.. Også er de bare så evigt nuttede at se på  nogle kalder dem grimme... Jeg kalder det charme !!!

Anmeld

20. august 2010

quar20

ARHHHHH GUD hvor jeg dog savner vores Malou som vi netop er kommet af med da Tino har astmatisk bronkitik og den blev EKSTREM forværret af hendes hår..!! GUD hvor jeg savner hende men hvor er de søde jeres dyr =)

Anmeld

20. august 2010

N&J

Nikita har lige nydt alle jeres mange dejlige kæledyr.. her er vores som bor hjemme ved mormor og morfar.. 

Riki som er 10 år efterhånden og ikke har så meget tid igen.. 

og overhovedet ikke gider børnene.. medmindre de sidder og spiser, man er vel selektiv som gammel.. 

Anmeld

20. august 2010

Silas&Mille

Her er vores dejlige misser, begge tre år gamle.

Den sorte hedde Tykke (han spiste konstant da han var lille)

Den røde hedder Bettemand (han var lille en da vi fik ham)

Sjovt nok passer navnene ikke rigtig mere da Bettemand faktisk er størst

Det sidste billede er taget med for at vise hvor kær Bettemand er når han putter i mors dyne 

Der udover har vi en fin grå mis på 2år, men ham har vi næsten lige fået og har ikke fået taget nogle billeder af ham endnu. 

Anmeld

20. august 2010

otlitrom

MoriSverige skriver:

Her er vores dejlige misser, begge tre år gamle.

Den sorte hedde Tykke (han spiste konstant da han var lille)

Den røde hedder Bettemand (han var lille en da vi fik ham)

Sjovt nok passer navnene ikke rigtig mere da Bettemand faktisk er størst

Det sidste billede er taget med for at vise hvor kær Bettemand er når han putter i mors dyne 

Der udover har vi en fin grå mis på 2år, men ham har vi næsten lige fået og har ikke fået taget nogle billeder af ham endnu. 

Sikken en skøn rød kat! Altså, det er den anden bestemt også, men jeg kan så godt li' røde katte for tiden Vil gerne have en rød lillebror/søster til vores India!

Anmeld

20. august 2010

ekzunz

Her er skønne Anton som nu er 5 mdr. Han er en bisse, som allerede har været så meget oppe at slås at han pt. er på penicillin - så nu skal han neutraliseres..(og hvis det hjælper tager får Per og drengene også en omgang..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.