Uhh det er så farligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Valle81

at lære trendsales at kende -

Har sku lige brugt 500 kroner derinde - men har så også fået 8 ej sikke lej heldragter og en ej sikke lej køredragt:0) og det er 500 inkl porto - så det er nok ikke så galt:0)

Har egentlig slet ikek været det mindste bidt af mærkevarer - men syne bare ej sikke lej er såååå sødt - så lidt skader jo ikke - men nu er det også slut for laaaaaaaaaaaaang tid:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

otlitrom

Lige netop af den grund opretter jeg mig ikke derinde.. Det ender galt

Men tillykke med dine køb!!

Anmeld

19. august 2010

Valle81

Lige et billede af dragten - ellers er det en med blå striber - nogle af dem med kløver på - nogle med uglen bagpå:0)

Anmeld

19. august 2010

Valle81

kitty skriver:

Lige netop af den grund opretter jeg mig ikke derinde.. Det ender galt

Men tillykke med dine køb!!

Ja det var virkelig også stærkt mod mine principper - men ahh:0)

men det slutter også for nu - for hellere stoppe selv inden manden banker i bordet;:0)

Anmeld

19. august 2010

Muffinmus

ha, ja ja, der er mange der falder i fælden:-9

Og har i øvrigt selv haft den dragt til både min dreng og pige i forskellige farver og str, super lækker baggy løs model der ikke strammer nogle steder:-)

Anmeld

19. august 2010

Valle81

MariaE skriver:

ha, ja ja, der er mange der falder i fælden:-9

Og har i øvrigt selv haft den dragt til både min dreng og pige i forskellige farver og str, super lækker baggy løs model der ikke strammer nogle steder:-)

He he:0) Og ja man kan være heldig og det er jo ca 50 kroner pr del inkl fragt - så synes det er ok priser:0) Vil heller ikke give for meget - er sku en nærrig pind:0)

Anmeld

19. august 2010

Laulund87

Jeg køber stort set alt datterens tøj på trendsales, mange penge, men det er jo billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.