anbefal god advokat (familieret)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.107 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Anonym trådstarter

Nogle der kan anbefale en advokat, der tager familieret sager (bopæl/samvær), der er god til at skære igennem og sortere alt vrøvl fra? Synes det er en jungle, at finde rundt i. Har tidligere haft en advokat der blev viklet lidt ind i løgne og vrøvl fra modparten...

Håber der er nogen der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

pussepige

Måske advokat Niels skov mener jeg han hedder. tlf 86123499

Anmeld

19. august 2010

karina1980

Anonym skriver:

Nogle der kan anbefale en advokat, der tager familieret sager (bopæl/samvær), der er god til at skære igennem og sortere alt vrøvl fra? Synes det er en jungle, at finde rundt i. Har tidligere haft en advokat der blev viklet lidt ind i løgne og vrøvl fra modparten...

Håber der er nogen der kan hjælpe

hmm det er jo lidt svært at anbefale en, uden at have en nærmere landsdel,

jeg har pt en i odense som håndtere min sag med god tone og er god til at skære alt det crap fra,

Anmeld

20. august 2010

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

hmm det er jo lidt svært at anbefale en, uden at have en nærmere landsdel,

jeg har pt en i odense som håndtere min sag med god tone og er god til at skære alt det crap fra,

ja selvfølgeligt, god pointe - det er i hovedstadsområdet

Anmeld

21. september 2014

olsen12345

hej ser tråden er gammel  alligevel vil jeg komme med et par indput

jeg  har navne på  flere advokater som man bestemt ikke  bør tage  hvis man står med en   - forældremyndighedssag - bopælssag  eller tvangsanbringelsessag .

nemlig :

sonja  Toft  københavn -   tager penge under bordet  og sætter sig ikke ind i sagen  - kvinden har  kun empati indtil sagen er taget  så er det slut .  sonja er kendt for at optrappe  konflikter  så sagen kører længere og dermed mere arbejde til hende .  hun ser gerne  at ens barn anbringes   hvis det kan give hende mere arbejde . 

thomas ghiladi  vejle .  en venlig og sympatisk mand som man  på ingen måde  kan få fat i  og som gerne bakker ud i  sidste øjeblik  så man kan stå alene  i retten .  denne advokat  har for mange klienter men er reel .   kan dog ikke anbefales når man virkelig har brug for hjælp .  

Leif  Nielsen Nibe  .  er en  svær mand  - umiddelbart en venlig og imødekommende mand men   gør ikke det han skal .  og man sidder tilbage uden resultat . 

Lige pt er det min opfattelse at  advokater er en meget broget  flok der bestemt ikke  sætter sig ind  i   sagerne . advokateren påstår selv at  de ikke får nok for deres sager i retten og derfor må tage et uanstændigt  antal sager . derudover skulle dette så kompenseres med   egenbetaling ved fri proces  - men selvom du indgår denne  ulovlige ( for advokaten) alliance  så  bliver sagsbehandlingen  ikke bedre af den grund .

advokater  må kæmpe for betalingen andre steder end i folks lommer og så må de lære at være engageret - som det er nu er der ingen retsikkerhed  og når så advokaterne ikke engang gider sætte sig ind i sagerne  så   er det  meget tilfældigt med udfaldet . 

dette var bare gode råd og lad være med at hoppe på den med  egenbetaling - det er dybt ulovligt  at advokaterne laver det  nummer 

Anmeld

21. september 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Ret & Råd i Ishøj.

Det er to søstre, Harring-Lund der har firmaet. Kan varmt anbefales.

Jeg kan desværre ikke sætte links ind efter baby.dk har fået nyt design, men google det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.