hej ser tråden er gammel alligevel vil jeg komme med et par indput
jeg har navne på flere advokater som man bestemt ikke bør tage hvis man står med en - forældremyndighedssag - bopælssag eller tvangsanbringelsessag .
nemlig :
sonja Toft københavn - tager penge under bordet og sætter sig ikke ind i sagen - kvinden har kun empati indtil sagen er taget så er det slut . sonja er kendt for at optrappe konflikter så sagen kører længere og dermed mere arbejde til hende . hun ser gerne at ens barn anbringes hvis det kan give hende mere arbejde .
thomas ghiladi vejle . en venlig og sympatisk mand som man på ingen måde kan få fat i og som gerne bakker ud i sidste øjeblik så man kan stå alene i retten . denne advokat har for mange klienter men er reel . kan dog ikke anbefales når man virkelig har brug for hjælp .
Leif Nielsen Nibe . er en svær mand - umiddelbart en venlig og imødekommende mand men gør ikke det han skal . og man sidder tilbage uden resultat .
Lige pt er det min opfattelse at advokater er en meget broget flok der bestemt ikke sætter sig ind i sagerne . advokateren påstår selv at de ikke får nok for deres sager i retten og derfor må tage et uanstændigt antal sager . derudover skulle dette så kompenseres med egenbetaling ved fri proces - men selvom du indgår denne ulovlige ( for advokaten) alliance så bliver sagsbehandlingen ikke bedre af den grund .
advokater må kæmpe for betalingen andre steder end i folks lommer og så må de lære at være engageret - som det er nu er der ingen retsikkerhed og når så advokaterne ikke engang gider sætte sig ind i sagerne så er det meget tilfældigt med udfaldet .
dette var bare gode råd og lad være med at hoppe på den med egenbetaling - det er dybt ulovligt at advokaterne laver det nummer
Anmeld