Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pernilleh skriver: Det er for VILDT så stor og smuk hun bliver,hende Super Carla
Det er for VILDT så stor og smuk hun bliver,hende Super Carla
Tak Pernille! Hvordan går det med din lille mand. Går han stadig? HI hi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lion skriver: Hvor er hun bare skøn. Dejlige pige du har, ja stor forskel fra maj til aug
Hvor er hun bare skøn.
Dejlige pige du har, ja stor forskel fra maj til aug
Tak Helene. Ja der sker bare så meget med hende!
Ajjj hun er simpelthen for lækker!
Altså næste gang vi skal mødes er du nødt til at tage hende med!
michella80 skriver: Tak Pernille! Hvordan går det med din lille mand. Går han stadig? HI hi
Jo tak,det går rigtig fint.Og han går og går...hver dag går han lige lidt mere,det er SÅ sødt og sjovtHan går næsten mere end han kravler nu
hun er så lækker at det ikke er til at holde ud!
jeg er nødt til at opleve hende live!!!!!
Pernilleh skriver: Jo tak,det går rigtig fint.Og han går og går...hver dag går han lige lidt mere,det er SÅ sødt og sjovtHan går næsten mere end han kravler nu
Ej hvor fedt!!!! Glæder mig sådan til Carla kan også
Ni-ko-li-ne skriver: hun er så lækker at det ikke er til at holde ud! jeg er nødt til at opleve hende live!!!!!
ha ha ha ha. Tak Karina. Jamen det skal du være velkommen til. Jeg vil da meget gerne ses igen. Knus
TbCp skriver: Ajjj hun er simpelthen for lækker! Altså næste gang vi skal mødes er du nødt til at tage hende med!
Ja så skal det nok bare ikke være om aftenen. Hun er ikke så god til at blive puttet andre steder og det har hun ellers bare været skide god til!
sarahb skriver: nej hvor er hun bare helt igennem fantastisk.. Hun er bare så smuk og rigtig charmerende
nej hvor er hun bare helt igennem fantastisk.. Hun er bare så smuk og rigtig charmerende
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128