min nye tatto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Ni-ko-li-ne

den er bare SUPER!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

LIZO

den er rigtig fin.

ihh jeg vil os ha en mere.. når man først er begyndt kan man ikke stoppe igen

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Hvor er den bare fin!!!!!

Åhhh jeg vil også snart tage mig sammen

Jeg vil gerne holde dig i hånden hvis det er

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

Tak de damer. Ja jeg har en i forvejen og havde aldrig troet at jeg skulle have flere. Men så kom denne ide og jeg skal jo så have en mere når næste barn kommer. He he

Anmeld

20. august 2010

lion

michella80 skriver:

Tak skal du have. Ja jeg synes det er lidt specielt. Jeg er vildt ked af at han er død, men når det nu skulle være var det da specielt for mig at han døde lige netop den dag.

Ja så synd  han er død. Men meget specielt at han døde samme dag Carla blev født.

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

lion skriver:

Ja så synd  han er død. Men meget specielt at han døde samme dag Carla blev født.

ja

Anmeld

21. august 2010

TbCp

michella80 skriver:

Jeg vil gerne holde dig i hånden hvis det er

Hehe.. det kan være det bliver nødvendigt

Aj, Carsten vil også gerne have en så vi må afsted sammen og få dem lavet!

Hvad gav du egentlig for den... hvis man må spørge?
Og har du hørt noget godt/skidt om den tattovør derligger på Skibhusvej ...Kineone hedder den vist.

Anmeld

21. august 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Hehe.. det kan være det bliver nødvendigt

Aj, Carsten vil også gerne have en så vi må afsted sammen og få dem lavet!

Hvad gav du egentlig for den... hvis man må spørge?
Og har du hørt noget godt/skidt om den tattovør derligger på Skibhusvej ...Kineone hedder den vist.

Jeg gav 1200kr for den. Hvis jeg var dig ville jeg tage til Tatto Corner på Rugårdsvej. Det er den tattoshop der har ligget længst tid i Odense. Og jeg tænker at det må der være en grund til. Den har ligget i Odense i 20år! Jeg kender ikke de andre, men man kan jo se på deres arbejde i forskellige mapper i butikken.

Anmeld

21. august 2010

TbCp

Jeg har bare så lidt lyst til at være i nærheden af ham ejeren.... sidste gang gik vi igen pga. ham... mage til arogant mandsperson!

Jeg må se på det... måske vi skal et smut op forbi den på skibhusvej og snakke med dem først...

michella80 skriver:

Jeg gav 1200kr for den. Hvis jeg var dig ville jeg tage til Tatto Corner på Rugårdsvej. Det er den tattoshop der har ligget længst tid i Odense. Og jeg tænker at det må der være en grund til. Den har ligget i Odense i 20år! Jeg kender ikke de andre, men man kan jo se på deres arbejde i forskellige mapper i butikken.

Anmeld

21. august 2010

Barbamama

Jeg har bare så lidt lyst til at være i nærheden af ham ejeren.... sidste gang gik vi igen pga. ham... mage til arogant mandsperson!

Jeg må se på det... måske vi skal et smut op forbi den på skibhusvej og snakke med dem først...

ENIG!!! Jeg kan heller ikke klare ham! TOTAL arrogant!!!! Det er også derfor jeg er glad for der er andre i hans shop. Det var en der hed Brian der tatoverede mig. Du kan se hans arbejde inde under hans galleri på http://www.tattoocorner.dk/html/Brian_dk.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.