Laver det lige lidt ano for andre, der lure med.
Men nøj jeg er gal.
Jeg er jo alene med mit barn nu, og det betyder jo at han skal være lang tid i vuggestue hver dag når jeg skal afsted i skole, for at det hele kan hænge sammen. Er jo ikke lige en far der møder en time senere eller sådan som kan aflevere lidt senere nogle dage.
Og ja det har jeg det i forvejen dårligt med, at han skal være så længe afsted hver dag, men er jo for at vi kan få det vi har brug for og jeg kan få en udd, som jeg er glad for.
Imorges går jeg så over og aflevere ham lige efter de har åbnet, ligesom jeg plejer hver dag, og han er som mange andre dage, det første barn der kommer. Der står så 2 pædagoger der, som han ikke er ved til hver dag, de er fra andr stuer.
Jeg står der så lidt, og hende den ene spørger mig så om jeg skal afsted så tidlig hver dag, hvor jeg så siger at det skal jeg for at jeg kan komme med bus til tiden osv. Og så siger hun at hun syntes at det er hårdt for ham at han skal derover så tidlig hver dag, og om jeg ikke kan aktivere ham til lige inden vi skal ud af døren. Står bare og glor
og mumler noget med at det er nemmest at komme idt før, så var der også tid til at aflevere ham hvis det er en øv dag og han lige har brug for 5 min inden jeg smutter igen.
Men så har man virkelig først følelsen af at han er der for meget, og det er synd osv. Man får det rigtig skidt, og dårlig følelse når man så går derfra 
Anmeld