Er virkelig gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Anonym trådstarter

Laver det lige lidt ano for andre, der lure med.

Men nøj jeg er gal.

Jeg er jo alene med mit barn nu, og det betyder jo at han skal være lang tid i vuggestue hver dag når jeg skal afsted i skole, for at det hele kan hænge sammen. Er jo ikke lige en far der møder en time senere eller sådan som kan aflevere lidt senere nogle dage.

Og ja det har jeg det i forvejen dårligt med, at han skal være så længe afsted hver dag, men er jo for at vi kan få det vi har brug for og jeg kan få en udd, som jeg er glad for.

Imorges går jeg så over og aflevere ham lige efter de har åbnet, ligesom jeg plejer hver dag, og han er som mange andre dage, det første barn der kommer. Der står så 2 pædagoger der, som han ikke er ved til hver dag, de er fra andr stuer.

Jeg står der så lidt, og hende den ene spørger mig så om jeg skal afsted så tidlig hver dag, hvor jeg så siger at det skal jeg for at jeg kan komme med bus til tiden osv. Og så siger hun at hun syntes at det er hårdt for ham at han skal derover så tidlig hver dag, og om jeg ikke kan aktivere ham til lige inden vi skal ud af døren. Står bare og glor og mumler noget med at det er nemmest at komme idt før, så var der også tid til at aflevere ham hvis det er en øv dag og han lige har brug for 5 min inden jeg smutter igen.

Men så har man virkelig først følelsen af at han er der for meget, og det er synd osv. Man får det rigtig skidt, og dårlig følelse når man så går derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

S-anne

Sikke noget bras rent ud sagt... De kan bare holde deres mund. De har ikke ret til at give dig dårlig samvittihed over at du skal på arbejde så du bl.a. kan tjene penge til at betale vuggestuen så pædagogerne kan få løn...

Jeg kan godt forstå at du er gal (og måske også ked af det?).

Håber at det hjalp at skrive herinde, og så synes jeg du skal snakke med dem i vuggestuen hvis det gentager sig.

MVH Sanne

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

SanneDS skriver:

Sikke noget bras rent ud sagt... De kan bare holde deres mund. De har ikke ret til at give dig dårlig samvittihed over at du skal på arbejde så du bl.a. kan tjene penge til at betale vuggestuen så pædagogerne kan få løn...

Jeg kan godt forstå at du er gal (og måske også ked af det?).

Håber at det hjalp at skrive herinde, og så synes jeg du skal snakke med dem i vuggestuen hvis det gentager sig.

MVH Sanne

Ja, overvejde det i dag, men hende der er vores kontakt person eller hvad det nu hedder sådan et sted, var der ikke den gang jeg hentede ham.

Men er ikke første gang at hende pædagogen kommer med kommentare til forældrene, kender en der er mor til en pige derover som hun også har sagt noget til, bare om noget andet.

Anmeld

20. august 2010

mama09

Anonym skriver:

Men nøj jeg er gal.

Jeg er jo alene med mit barn nu, og det betyder jo at han skal være lang tid i vuggestue hver dag når jeg skal afsted i skole, for at det hele kan hænge sammen. Er jo ikke lige en far der møder en time senere eller sådan som kan aflevere lidt senere nogle dage.

Og ja det har jeg det i forvejen dårligt med, at han skal være så længe afsted hver dag, men er jo for at vi kan få det vi har brug for og jeg kan få en udd, som jeg er glad for.

Imorges går jeg så over og aflevere ham lige efter de har åbnet, ligesom jeg plejer hver dag, og han er som mange andre dage, det første barn der kommer. Der står så 2 pædagoger der, som han ikke er ved til hver dag, de er fra andr stuer.

Jeg står der så lidt, og hende den ene spørger mig så om jeg skal afsted så tidlig hver dag, hvor jeg så siger at det skal jeg for at jeg kan komme med bus til tiden osv. Og så siger hun at hun syntes at det er hårdt for ham at han skal derover så tidlig hver dag, og om jeg ikke kan aktivere ham til lige inden vi skal ud af døren. Står bare og glor og mumler noget med at det er nemmest at komme idt før, så var der også tid til at aflevere ham hvis det er en øv dag og han lige har brug for 5 min inden jeg smutter igen.

Men så har man virkelig først følelsen af at han er der for meget, og det er synd osv. Man får det rigtig skidt, og dårlig følelse når man så går derfra

so - klag, klag, klag  hun skal bare holde sin klamme mening for sig selv..

Du gør hvad der er bedst for jeres bette familie - nemlig at få en uddanelse...

Op med humøret, smukke

Anmeld

20. august 2010

TbCp

Anonym skriver:

Men nøj jeg er gal.

NØØØJJJJ!!!!!

Hun skulle bare have den her

Som om man ikke i forvejen har dårlig samvittighed over at ens barn er så meget afsted.... så skal sådan en prut sgu ikke komme og sige sådan noget!!!!

Liva er afsted fra 6.30-6.46 til mellem 15 og 15.30 og jeg har sindsygt dårlig samvittighed over det.... men der er bare ikke noget at gøre ved det!

Og ungerne hygger sig jo derover!

Øv glem alt om hende! Der var nok bare nogle der havde tisset på hendes sukkermad den morgen!

Anmeld

20. august 2010

Ni-ko-li-ne

ej ven.....

der er grænser for hvad man bør finde sig i! og på en pæn måde, have jeg selv fortalt vedkommende at det nu en gang ikke kunne være anderledes og at det i øvrigt ikke er hendes job at fortælle dig at det er tidligt han afleveres!

hvis hun mener dit barn lider overlast eller mistygtes så skal hun lave en underretning til kommunen... men come on!!! dit barn mangler INTET! og trives og udvikler sig SÅ flot, trods alt det i har været igennem! det skyldes sgu da at du er så omsorgsfuld og gør alt du kan for at få tingene til at hænge sammen...

det er vigtigt du får den udd!

Anmeld

20. august 2010

LIZO

sikke en møg heks.. hva bilder hun sig ind.. må hun overhoved sige sådan. jeg ville kalrt gå til lederne.. det skal du ikke finde dig i.. helt ærligt.. de ved du er alene om det derhjemme.. 

Anmeld

20. august 2010

lion

Anonym skriver:

Men nøj jeg er gal.

Hvor er det bare for langt ude at hun siger noget. Jeg tror ikk hun må sige noget.

Men ja selvfølgelig aflevere vi vores børn kl. tidlig  og henter sent fordi vi har lyst. Det er da fordi det ikk kan være anderledes.

Men klag over hende.

Men jeg ved at ham har det fint og trives og ikk lider nød over at være længe  i vuggestue

Anmeld

20. august 2010

anna-jonas

Sender dig et stort knus.....................du kender min holdning til sagen. HUSK.............du er den bedste mor, som dit barn kan få.

Knus Mette

Anmeld

20. august 2010

otlitrom

Jeg har ikke noget klogt at sige, så jeg nøjes med at sende en STOR krammer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.