Sagen er jo den at jeg er flyttet op hos mine forældre for 3 uger siden. Min far har så købt et hus til drengene og mig og vi skal flytte ind d.1 okt.
Min søn starter ny skole i morgen og var på besøg i dag og SFO'en var han helt vild med, men der er så lige det at så længe jeg har adr. i en andne kommune så kan han ikke lige starte i sfo herover, da jeg har en måneds(1½
opsigelse, eller hvad man kan kalde det.
Jeg ved så ikke om jeg skal flytte adresse nu skide på jeg mister 3200kr eller om jeg skal vente til 1 okt. vel vidende at min søn ikke så nemt kommer ind i gruppen og ejheller får de optimale betingelser for at danne relationer og venskaber. Jeg er ret så fattig da jeg jo også oveni er startet i praktik og mister mange penge hver måned og pludselig har 60km kørsel om dagen. Udover er den ældste blevet i den gamle skole, så der er en del kørsel. Håber dog at få en praktikplads her i stedet, men det aner jeg ikke om kan lade sig gøre endnu, men det ville lette på det hele.
Men hvad ville I gøre? når jeg sidder og skriver her ved jeg godt hvad jeg må gøre, men hvad synes I?
Skriver som anonym, selvom I jo ved hvem jeg er, men.
Anmeld