Hvad ville I gøre...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Han...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

497 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Anonym trådstarter

Sagen er jo den at jeg er flyttet op hos mine forældre for 3 uger siden. Min far har så købt et hus til drengene og mig og vi skal flytte ind d.1 okt.

Min søn starter ny skole i morgen og var på besøg i dag og SFO'en var han helt vild med, men der er så lige det at så længe jeg har adr. i en andne kommune så kan han ikke lige starte i sfo herover, da jeg har en måneds(1&frac12 opsigelse, eller hvad man kan kalde det.

Jeg ved så ikke om jeg skal flytte adresse nu skide på jeg mister 3200kr eller om jeg skal vente til 1 okt. vel vidende at min søn ikke så nemt kommer ind i gruppen og ejheller får de optimale betingelser for at danne relationer og venskaber. Jeg er ret så fattig da jeg jo også oveni er startet i praktik og mister mange penge hver måned og pludselig har 60km kørsel om dagen. Udover er den ældste blevet i den gamle skole, så der er en del kørsel. Håber dog at få en praktikplads her i stedet, men det aner jeg ikke om kan lade sig gøre endnu, men det ville lette på det hele.

Men hvad ville I gøre? når jeg sidder og skriver her ved jeg godt hvad jeg må gøre, men hvad synes I?

Skriver som anonym, selvom I jo ved hvem jeg er, men.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

FrkT

Umiddelbart ville jeg vente med at få ham I SFO det nye sted, da jeg selv ved hvor mange 3200 kr er, hvis man ikke har så meget at gøre med. Og tror ikke det bliver så svært at komme ind i gruppen selvom han starter 1 måned senere, når jeg har arbejdet i institution er børn da startet på alle mulige tidspunkter, og har aldrig oplevet at de blev holdt udenfor eller noget af den grund. Så derfor synes jeg du skal lade ham vente den månedstid

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Umiddelbart ville jeg vente med at få ham I SFO det nye sted, da jeg selv ved hvor mange 3200 kr er, hvis man ikke har så meget at gøre med. Og tror ikke det bliver så svært at komme ind i gruppen selvom han starter 1 måned senere, når jeg har arbejdet i institution er børn da startet på alle mulige tidspunkter, og har aldrig oplevet at de blev holdt udenfor eller noget af den grund. Så derfor synes jeg du skal lade ham vente den månedstid

Var nu også bare for at han var med hele vejen rundt, da det jo er i SFO der leges og skabes venskaber og venskaber som man kan tage med hjem. Men nu må jeg se hvad min mor siger i morgen, når hun har været med ham.

Anmeld

19. august 2010

tinasmor

Hvis der er den mindste mulighed for at kunne klare det med de 3500 kr, så ville jeg 100 procent sætte min søns nye opstart i første række. Så hellere en måned med rygbrødsmader til aften. Måske I kunne spise lidt med hos dine forældre tilgengæld for lidt havearbejde eller andet Hvis han nu ikke kommer så godt ind i klassen og SFO tror jeg altid du ville tænke, bare jeg nu hadve---og havde det mon gjort en forskel osv.

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Hvis der er den mindste mulighed for at kunne klare det med de 3500 kr, så ville jeg 100 procent sætte min søns nye opstart i første række. Så hellere en måned med rygbrødsmader til aften. Måske I kunne spise lidt med hos dine forældre tilgengæld for lidt havearbejde eller andet Hvis han nu ikke kommer så godt ind i klassen og SFO tror jeg altid du ville tænke, bare jeg nu hadve---og havde det mon gjort en forskel osv.

Præcis og det er netop den følelse jeg sidder med nu. Selvom det bliver bøvlet først at flytte til en adresse og så til en anden måneden, men er det det der skal til, så må det være sådan. Tror godt vi kan og så må jeg bare spare på det hele når jeg flytter. Og så er det jo bare inden for samme kommune så det er sikkert knap så bøvlet som fra nu og herop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.