hejsa
Jeg synes du skal kontakte din SP igen... Bede hende tage med dig til et møde hos DP og få hende til at forklare hvorfor Danniella ikke skal sove til middag, og vigtigheden heraf...
Jeg dog godt fortælle dig, hvorfor DP helst ser at Daniella skal sove til middag... Det er simpelthen fordi hun har en 48 timers arbejdsuge, og med et barn der ikke sover til middag, får hun absolut ingen pauser....
Måske kunne man være lidt upædagogisk, og sige, at i en halv time, eller mens de andre sover, der må DP lade Daniella se en tegnefilm hun godt kan lide, sådan at DP kan få lov at sidde lidt uden at skulle underholde.... Lyder det helt åndssvagt?
Jeg arbejder selv i en vuggestue, og jeg kan mærke at jeg er lige ved at gå i panik hvis jeg ikke kan få en halv times pause... Men altså, man må jo tage barnets behov... Og er hendes behov at hun ikke skal tvinges til middagssøvn, så er det sådan det må være... Og så må DP finde ud af at arbejde uden om det....
Men altså få et møde både med DP'eren og med DP pædagogen, og så din SP... Altså jer alle sammen samlet til et møde, og få din SP til at hjælpe dig med at fortælle dem hvorfor hun ikke skal sove til middag....
Anmeld