Tulle28 skriver:
Jeg har lige brug for lidt luft og en krammer!
Vi har lige været nogle stride uger igennem med masser af gråd, humørsvingninger, dårlig søvn osv. Jeg tilskrev det egentlig 19 ugers springet, men opdagede for et par dage siden at der er brudt en tand igennem - så måske var det i virkeligheden det??
Nu har vi så haft nogle rigtig gode dage hvor hun har været som hun plejer, humøret har været i top og ingen problemer med at blive lagt til at sove. Jubiiii!! MEN nu er det som om det starter forfra - og jeg kan se tand nr. 2 titte frem... I nat var den gal fra kl. 2, hvor hun vågnede og ville spise og snakke. Og så en gang i timen til kl. 7 OG så rundede vi den da lige af med en skrigetur fra 8-9. STØØØN! Hun har fået nogle gode lure idag, men hver eneste gang skulle hun lige indlede med en ordentlig skrigetur.
Gider I sende positive tanker min vej om at det snart går over?
kram til dig!!!!!!!!!!!
Det er da helt sikkert tænderne. Det kan jeg også huske fra Patrick (9 år nu). Han fik tynd mave og sov bare så dårligt. Han var pirlig konstant.
Min veninde har en datter på 1 år, og siden hun var 5-6 mrd., har hun fået feber, opkast og vågne nætter hver gang en tand skulle igennem. Hun ammede til Victoria var 9 mrd., gammel (+ grød også altså ;-)). Det hjælper jo ikke jer...
Kan du måske give hende noget sukkervand eller kamillete til at få hende til at falde til ro?
Min læge siger, at det er OK at give dem lidt flydende panodil, hvis de har smerter - enten ved kolik, vaccine eller tænder. Også selvom de vejer under 9 kg. Barnet falder til ro, og får en god nattesøvn. Det gør jo ondt på hende.
STORT KRAMMER til dig.
Anmeld